نمایشگاه تذهیب، گل و مرغ تا ۲۶ اردیبهشت در نگارستان اشراق قم پذیرای حضور علاقه‌مندان است.
دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه‌های علمیه گفت: ورزش دروازه ترویج فرهنگ ملت هاست، اما این موضوع در کشور ما با موانع و مشکلات ساختاری و اجرایی بسیار جدی مواجه است.
مدیرگروه تفسیر و علوم قرآن دانشگاه قرآن و حدیث گفت: از ترجمه کامل فارسی کتاب «الکافی» شامل بخش‌های کافی اعم از اصول، فروع و روضه‌ها خبر داد.
۲ طرح گردشگری روز پنجشنبه با حضور معاون میراث‌فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع‌دستی این وزارتخانه در جریان دور دوم سفر استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت به قم بهره‌برداری شد.
در آستانهٔ دهه کرامت، از پوستر دومین جشنواره تربیتی شجره طوبی رونمایی شد.
شهید حسین آراسته فرد در وصیت‌نامه‌اش نوشته است: مادر جان امیدوارم به‌هیچ‌عنوان ناراحتی به خود راه ندهید و الگویی باشید برای مادران شهدا و هر وقت نبودن من شما را ناراحت ساخت به گلزار شهدا رفته و مقداری با شهدا باشید؛ چون با شهدا بودن دل‌آرام می­گیرد، امیدوارم خداوند به شما صبر و اجر عنایت فرماید.
امروز آیاتی از سوره آل عمران که در صفحه ۷۲ قرآن آمده را با هم می‌خوانیم.
ثبت‌نام بن سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ویژه اساتید، طلاب و دانشجویان آغاز شد.
به مناسبت ۲۲ اردیبهشت سالروز تشکیل لشکر فاطمیون، در مراسمی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد.
در وصیت‌نامه شهید علی احمدی فردوی آمده است: ملّتی که شهادت دارد اسارت ندارد. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.
مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از آغاز پذیرش مقاطع تکمیلی (سطح ۳ و ۴) هم‌زمان در سراسر کشور از ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
در وصیت‌نامه شهید رضا ابراهیمی می‌خوانید: به آن جوانانی که این‌قدر خود را کم‌ارزش می‌دانند، لباس‌های ناپسند و محاسن خود را با وضع بد می‌زنند و موهای سرخود را مانند دختر درست می‌کنند؛ بگویید که قدر خود را بدانید و دست از اعمال ناپسند بردارید.
در مراسمی از ۱۰ استاد سرآمد آموزشی سال ۱۴۰۲ دانشگاه قم با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری تجلیل شد.
نخستین جشنواره فرهنگ و اقوام ایرانی در ۱۲ غرفه صبح امروز در دانشگاه فرهنگیان قم برگزار شد.
شهید محمد شریف آرش در وصیت‌نامه خود نوشته است: ما در زمانی زندگی می­کنیم که برادران مسلمان فلسطینی در زیر چکمه زورگویان فریاد یاری می­طلبند و دستشان به دعا به‌سوی خداوندشان است و من چگونه بنشینم و همچنان به خواب رویم و واقعیت‌ها را نادیده بگیریم.
به مناسبت روز جهانی ماما از ۵۵ مامای استان قدردانی شد.
مدیرکل حج و زیارت قم از اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان در قالب ۱۹ کاروان به سرزمین وحی خبر داد.
درب طلای اهدایی حرم حضرت معصومه به حرم امام رضا در ایام دهه کرامت در قم رونمایی خواهد شد.
استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه تاسی به سیره امام صادق (ع) یعنی شدت اهتمام به امر تبلیغ دین، انذار و ارشاد مردم است، گفت: امام صادق (ع) در گسترش و دفاع از مباحث معرفتی و احکام دینی اسلام تأثیر اساسی داشتند.
در وصیت‌نامه شهید حسن میری خطاب به پدر و مادرش آمده است: از شما می‌خواهم به‌خاطر این که به فرزندتان علاقه دارید و نمی‌خواهید او را در آتش ببینید به‌خاطر خدا مرا حلال کنید. در ادامه وصیت‌نامه این شهید والامقام را می‌خوانید.