پرسپولیس با دو گل هوادار را در دستگردی شکست داد تا موقتاً به صدر جدول صعود کند.
یک تیم متمول برای فصل آینده به علیرضا بیرانوند پیشنهاد ۶۰ میلیاردی داد؛ اما این بازیکن قصد دارد در پرسپولیس بماند و قرار است قراردادش را تا ۴ فصل دیگر تمدید کند.
مسئول فنی تراکتور با اشاره به اینکه قصد داشت تیمش را در آخرین جلسه تمرینی پیش از بازی گل‌گهر در زمین یادگار امام تمرین بدهد، از وضعیت چمن ورزشگاه بزرگ تبریز انتقاد کرد و مدعی شد که این شرایط برای فوتبال تبریز خوب نیست.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی اختصاصی بسیاری برای بانوان در کشور وجود دارد گفت: نظارت‌ها بر این باشگاه‌ها باید به‌صورت قوی و میدانی صورت گیرد.
کارشناس و فعال فرهنگی گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچ برنامه فرهنگی برای بانوان در ورزشگاه‌ها ندارد.
بوکسور سنگین‌وزن ایران به مدال طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در قزاقستان دست‌یافت.
سرپرست هیأت کشتی استان قم گفت: این استان امسال در لیگ دسته اول کشتی فرنگی کشور شرکت خواهد کرد و سعی بر استفاده از توان ورزشکاران بومی در ترکیب تیم قم داریم.
مسابقات فنکل یک رزم‌آوران استان قم در دو رده‌ای سنی برگزار شد.
اعلام جدیدترین رنکینگ تکواندوکاران از سوی فدراسیون جهانی حکایت از صعود ناهید کیانی به رده دوم جدول وزن ۵۷ کیلوگرم و تاریخ‌سازی برای تکواندو ایران را دارد.
روز نخست مسابقات اسکواش قطر جونیور با پیروزی نمایندگان کشورمان همراه بود.
نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر ۲۹ دنیا از چین‌تایپه به جمع ۳۲ بازیکن برتر مسابقات راه یافت.
زمانی که فردی با شکم‌خالی ورزش می‌کند، نه‌تنها کیفیت فعالیت‌های بدنی خود را کاهش می‌دهد؛ بلکه توانایی بدن برای بازسازی خودش را هم ضعیف می‌کند.
پاس قم در دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر با پیروزی در برابر میهن آریو جام قهرمانی را به دست آورد.
رسیدن به حس خوب و اندام ایده‌آل مستلزم انجام بیش از حد فعالیت‌های ورزشی نیست؛ بلکه با انجام درست حرکات و رعایت اصول تغذیه‌ای و استراحت کافی میسر می‌شود.
کارشناس و فعال فرهنگی با بیان این که تغییر ساختار معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به سطح نازل‌تر از معاونت، چالش‌هایی جدی در راستای وصول به اهداف این وزارتخانه ایجاد خواهد کرد، گفت: ضرورت دارد شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی به این تغییرات ساختاری ورود پیدا کند.
معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون‌مرزی توسط ورزشکاران استان قم طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.
برترین‌های مسابقات ووشوی قهرمانی پسران استان قم در بخش تالو معرفی شدند.
نمایندگان قم در مسابقات مینی گلف قهرمانی ایران به میزبانی اصفهان خوش درخشیدند.
مسئول قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی شهید همت گفت: تیم خردسالان شهید همت توانست در مسابقات فوتسال جام نوروز به قهرمانی رسید.
اولین رقابت پسران سانداکار و تالوکار قمی در سال جدید با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.