رئیس دانشگاه صنعتی قم:

غیرقابل‌ترمیم بودن شکست اسرائیل ابعاد مختلف دارد

رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم در خصوص غیرقابل‌ترمیم بودن شکست اسرائیل ابعاد مختلف دارد گفت: طوفان الاقصی می‌تواند بر روابط بین‌المللی رژیم صهیونیستی تأثیر منفی داشته باشد.

جلال رضایی نور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری نیروهای مسلح شکست‌های اخیر رژیم صهیونیستی را غیرقابل‌ترمیم دانستند این یک جمله بسیار عمیق و دارای نکات فراوانی است.

رئیس دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: با وجود حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشورها از رژیم اشغالگر قدس اما در عملیات طوفان الاقصی سازه‌های اطلاعاتی و حاکمیتی این رژیم زیر سؤال رفت و نشان داد این قدرت پوشالی است و ابهتی که برای خود به‌دروغ تبلیغات کرده بود نزد جهانیان به یکباره فروریخت.

وی افزود: تمام زیرساخت‌های امنیتی و اطلاعاتی از جمله سپر آهنین که خصوص این رژیم اشغالگر نتوانست مانع از حملات نیروهای حماس و جنبش جهاد اسلامی شود.

رضایی نور تصریح کرد: طوفان الاقصی می‌تواند بر روابط بین‌المللی رژیم صهیونیستی تأثیرگذار باشد از جمله کشورهای عربستان سعودی، قطر و برخی از کشورهای عربی که جهت‌گیری‌هایی برای ارتباط با این رژیم داشتند از این تصمیم خود عقب‌نشینی کنند و حتی یک نگرش منفی از رژیم اشغالگر قدس در دنیا گسترش پیدا کرده است و کشوری مخصوصاً اگر مسلمان باشد رغبتی برای ارتباط با اسرائیل را نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه صنعتی قم خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سال‌های قبل هم اعلام کردند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، ظلم و ستمی که رژیم غاصب اسرائیل در کشتار مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی کرد زمینه‌ساز قدرت‌گرفتن رزمندگان فلسطینی و طرح عملیات طوفان الاقصی شد.

وی بیان داشت: عملیات محور مقاومت ادامه پیدا خواهد کرد تا این رژیم منحوس صهیونیستی برچیده شود مقاومت مردم فلسطین بیش از ۵۰ سال قدمت دارد و در طوفان الاقصی نتیجه این مقاومت است.

رئیس دانشگاه صنعتی قم با اشاره به اینکه بخشی از غیرقابل‌ترمیم بودن ضربه‌ای که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی مربوط به عدم اعتماد به تبلیغات برای مهاجرت یهودیان به سرزمین‌های اشغالی است، گفت: حتی قبل از عملیات طوفان الاقصی، امنیت اسرائیل زیر سؤال رفته بود و بعد از جنگ ۳۳ روزه بسیاری از افرادی که از سرزمین‌های اشغالی برای تحصیل و یا کار به کشورهای دیگر رفته بودند به اسرائیل باز نمی‌گردند و بارها رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود از بازگشت مهاجران به سرزمین‌های اشغالی استقبال می‌کند.

رضایی نور تأکید کرد: ۸ میلیون نفر تخت حکومت رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی ساکن هستند که غالباً بعد از جنگ جهانی دوم به این سرزمین آمدند و با تبلیغات گسترده هیچ‌گاه مهاجرت یهودیان به سرزمین‌های اشغالی متوقف نشد اما روند مهاجرت کند شده است و قطعاً بعد از عملیات طوفان الاقصی و شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی روند مهاجرت کندتر خواهد شد و از طرفی خروج ساکنان از سرزمین‌های اشغالی بیشتر خواهد شد.




انتهای پیام/170


http://javaneparsi.ir/46409
اخبار مرتبط

نظرات شما