عضو شورای اسلامی شهر قم:

تحقیر هیمنه پوشالی اسرائیل غیرقابل‌ترمیم است

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند شکست رژیم صهیونیستی غیرقابل‌ترمیم است منظور فقط خسارات مالی نیست؛ بلکه مهم‌ترین آن خسارت به هیمنه پوشالی و‌ ابهت دروغینی رژیم صهیونیستی است.

 سید مجتبی سبحانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ، اظهار داشت: یک هفته است که دنیا بهت‌زده از قدرت حماس به پشتیبانی مردم فلسطین است، تا جایی که برای پوشش این شکست بزرگ، رسانه‌های مزدور را به صف کردند؛ اما باز هم نتوانستند این شکست بزرگ را مخفی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری دراین‌خصوص ادامه داد: چه زیبا  این عملیات را طوفان الاقصی نام‌گذاری کردند چون مانند طوفان به فرموده مقام معظم رهبری چنان خسارتی به رژیم مدعی صهیونیستی وارد کرد که غیرقابل‌ترمیم است.

وی بیان داشت: وقتی مقام معظم رهبری می‌فرمایند شکست رژیم صهیونیستی غیرقابل‌ترمیم است منظور فقط خسارات و تلفات مالی و جانی نیست؛ بلکه مهم‌ترین آن غیرقابل‌ترمیم بودن خسارت به هیمنه پوشالی و‌ ابهت دروغینی بود که رژیم صهیونیستی با استفاده از بنگاه‌های خبرپراکنی برای خود به دست آورده‌ بود.

سبحانی خاطرنشان کرد: سال‌ها مردم غزه در تحریم بودند و رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تصور می‌کرد که مردم غزه و رزمندگان فلسطینی مانند گذشته فقط سلاح سنگ را دارند و توان رویارویی با رژیم تا بن دندان مسلح رژیم اشغالگر قدس را ندارند؛ اما سال‌ها پیش مقام معظم رهبری اعلام کرده بودند که غزه باید مسلح شود و مردم غزه هم خوب این صحبت رهبر معظم انقلاب را درک کرده بودند و امروز مسلح به موشک‌هایی هستند که ترس در دل ارتش رژیم صهیونیستی می‌اندازد.

عضو شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: فرقی نمی‌کند این عملیات چند روز، چند هفته و یا چند ماه ادامه پیدا کند مهم نتیجه‌ای است که از این عملیات امروز هم به‌دست‌آمده و آن هم شکست فضاحت‌بار رژیم کودک کش اسرائیل است و امروز حتی افکار عمومی که در جنایت‌کار بودن این رژیم شک داشتند مطمئن شدند که رژیم اشغالگر قدس چه حیوان درنده‌خویی است.

وی افزود: کشورهای عربی که زمزمه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را سر می‌داند امروز در حال محکومیت جنایات رژیم غاصب اسرائیل هستند همین ضربه بزرگی که در روابط بین‌المللی به این رژیم وارد شده است غیرقابل‌ترمیم است.



انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/46410
اخبار مرتبط

نظرات شما