جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم مطرح کرد:

غیرقابل‌ترمیم بودن ضربه به اسرائیل در چشمان جهانیان

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم گفت: غیرقابل‌ترمیم بودن ضربه به اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی و دستپاچگی سران این رژیم در مدیریت این بحران در چشم بهت‌زده جهانیان پیدا است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین دشتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: بخشی از آیات سوره قصص در مورد فرعون و بنی‌اسرائیل است خداوند قاعده کلی و سنت خودش را این‌گونه معرفی کرده است که مستضعفین را عاقبت پیروزی کرده  و حکومت  زمین را به آنها خواهیم داد و فرعونیان زمان را به ذلت خواهیم کشاند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم ادامه داد: به دنبال حرکت حماسی و انقلابی جوانان فلسطینی و پیروزی چشمگیر آنها بر فرعونیان زمان بارقه‌ای از نور امید قلب همه مؤمنین و مظلومین جهان را فراگرفت و یأس، ناامیدی و اضطراب جبهه دشمن را فراگرفت.

وی افزود: باتوجه‌به منویات مقام معظم رهبری رژیم اشغالگر قدس را کشوری که دارای هویت مستقل باشد نمی‌دانیم؛ بلکه یک کشور جعلی است که هویت او با شرارت، تجاوز و ظلم عجین شده است، اگر اسرائیل یک کشور متمدن مستقلی بود یقیناً بنای زندگی مسالمت‌آمیز را با کشورهای دیگر همسایه داشت؛ اما تاریخ ۷۰ساله این رژیم از زمان تأسیس تا اکنون خوی درندگی خود را به نمایش گذاشته است.

دشتی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نماینده بدون نقاب فرهنگ غرب در جهان اسلام است که جز منافع خودشان را نمی‌بینند و به قیمت خون مظلومان و کودک کشی پایه‌های قدرت خود را استوار می‌کند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم عنوان داشت: ابزار قدرت اسرائیل در جهان اسلام ایجاد رعب و وحشت و قساوت قلب با کشتار زنان و کودکان بوده است و جهان استکبار این رژیم را مجهز به سلاح‌های مختلف کرد به‌گونه‌ای که مدعی است تنها قدرت نظامی در منطقه است که مجهز به گنبد آهنین و سلاح‌های هسته‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: حمله فلسطینی‌ها به این قدرت پوشالی و پیروزی چشمگیر آن‌ها جهان را با ذلت این رژیم غاصب پوشالی آشنا کرد و مشخص شد که هیچ یک از این ابزارهای خیالی قدرت در برابر اراده مصمم جوانان شجاع فلسطینی نمی‌تواند مقابله کند.

دشتی عنوان داشت: امروز اعتمادبه‌نفس در جبهه مقاومت به سطح بالا رسیده است و ناتوانی استکبار جهانی در کمک به این رژیم منحوس مشاهده می‌شود و دستپاچگی سران این رژیم در مدیریت این بحران در چشم بهت‌زده جهانیان پیدا است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه قم اضافه کرد: اینجاست که معنی پیام مقام معظم رهبری مشخص می‌شود که فرمودند این ضربه‌ای که اسرائیل در طوفان الاقصی خورد ترمیم‌پذیر نیست؛ زیرا تمام هویت این رژیم در نمایش اقتدار پوشالی و مرعوب‌کردن مظلومین بود که با این عملیات موفق همه جهان به طبل تو خالی بودن این رژیم اشغالگر پی برد.

دشتی تأکید کرد: امروز همه نیروهای جبهه مقاومت آمادگی خود را برای حمله نهایی و محور کردن این رژیم جعلی از نقشه جهان اعلام کردند، از جهت دیگر کشورهای غربی که همیشه خود را مدافع حقوق بشر می‌دانستند در این آزمایش بزرگ چهره واقعی خود را حتی برای معدود کسانی که در داخل و خارج هنوز غرب را قبله آمال خود می‌دانند آشکار کرد.

وی گفت: غرب با موضع‌گیری‌های شرم‌آور جای مظلوم و ظالم را عوض کرد و مظلومین فلسطین را محکوم کرد؛ اما به گفته مقام معظم رهبری فرمودند این ضربه جبران‌ناپذیر قابل التیام نیست امروز این رژیم اشغالگر و هم جهان مستکبری که پشت آن‌ها هستند نمی‌توانند این شکست را پنهان کنند، امیدواریم با یاری خداوند با انسجام جبهه مقاومت این عملیات ادامه پیدا کند و هم فلسطینی‌های مظلوم و هم دیگر مظلومان جهان از شر این رژیم منحوس محفوظ بمانند و مظلومان جهان زمینه‌ساز ظهور باشند.



انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/46411
اخبار مرتبط

نظرات شما