رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری:

نابودی اسرائیل به دست رزمندگان دور نیست

رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری گفت: دشمن از عملیات وعده صادق مطلع بود؛ اما گنبد آهنینشان گنبد کاغذی از کار درآمد و ان‌شاءالله به دست رزمندگان اسلام چندان دور نخواهد بود که اسرائیل از بین خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی صبح امروز در آیین خطبه خوانی که به مناسبت آغاز دهه کرامت در شبستان امام‌ خمینی (ره) حرم حضرت معصومه ‌ (س)  برگزار شد ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به زائران و خادمان حرم کریمه اهل‌بیت (س) اظهار داشت: محبت اهل‌بیت هیچگاه از دل‌های مردم بیرون نمی‌رود.
وی ادامه داد: در طول تاریخ بیشترین دشمنی‌ها نسبت به اهل‌بیت (ع) صورت‌گرفته است ولی نتوانستند محبت اهل‌بیت را از دل‌های مردم بیرون کنند و امروز صدای امیرالمؤمنین و انوار مقدس معصومین به اقصی‌نقاط جهان می‌رسد.
حضرت معصومه (س) افتخاری نه برای قم بلکه برای ایران است
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه حضرت معصومه (س) افتخاری نه برای قم بلکه برای ایران است، گفت: در شبانه‌روز هزاران نفر برای زیارت حرم حضرت معصومه (س) به قم سفر می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه زن در فرهنگ غرب ابزار است، خاطرنشان کرد: اساس کار غربی‌ها و سیاست قطعی‌شان این است که مانند مراد و مقتدایشان شیطان که حضرت آدم را فریب داد با تبلیغات و فریبکاری‌هایشان خانواده‌ها را از هم بپاشانند.
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی با اشاره به اینکه امروز علم و دانش ابزار تسلط مستکبران و جهان‌خواران در دنیا است، عنوان کرد: بمب اتم را همین‌ها اختراع کردند و به کار بردند و در یک‌لحظه ۱۵۰ هزار نفر را در هیروشیما نابود کردند.
وی ادامه داد: سیاست‌هایی که امروز در غزه اجرا می‌شود توسط همین اندیشه پشتیبانی می‌شود و ابزاری که به فرموده مقام معظم رهبری مانند سگ هار به کار می‌برند و ۵ هزار کودک را در غزه کشتند.
نابودی اسرائیل به دست رزمندگان چندان دور نیست
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه دور نخواهد بود که رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت، افزود: درحالی‌که رژیم صهیونیستی بیشترین پدافند هوایی را دارد و در سه‌لایه فعال می‌شود؛ ولی علاوه بر اینکه می‌دانستند این عملیات آغاز شد گنبد آهنینشان گنبد کاغذی از کار درآمد و بیش از این چیزی نبود و ان‌شاءالله به دست رزمندگان اسلام چندان دور نخواهد بود که اسرائیل از بین خواهد رفت.
وی تصریح کرد: امروز مردم بیدار شده‌اند، چه کسی باور می‌کرد که در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا پرچم فلسطین بالا برود و پرچم آمریکا را آتش بزنند، این یک امداد غیبی است.
حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی ادامه داد:  امروز کسی باور نمی‌کند که کسی بگوید حمله نظامی روی میز است؛ زیرا رزمندگان ما چنان اراده‌ای دارند که اگر دشمن کوچک‌ترین خطایی کند پاسخ سختی خواهد گرفت.
وی گفت: نعمت عظمای ایمان و ولایت امیرالمؤمنین (ع) و اولاد طاهرینشان از بزرگ‌ترین نعمت‌های است که خدا به ما عنایت کرده است.
رئیس‌دفتر مقام معظم رهبری در پایان با اشاره به حضور رئیس‌جمهور در قم خاطرنشان کرد: واقعاً ایشان زحمت می‌کشد و بسیار کار می‌کند؛ ما به‌خاطر تحریم‌ها در شرایط سختی هستیم؛ ولی دولت مردان با تدبیرشان این مسائل را حل خواهند کرد و دور نیست که این مشکلات به فضل خدا حل شود.

انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/48726
اخبار مرتبط

نظرات شما