این رقم در فوتبال باشگاهی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بیسابقه است.
البته این تیمها در همه این سالها بودجههای مستقیمی را از شیوخ میگرفتهاند اما این شرکت گروه مشاورین که دور تا دور دبی را پروژههایش پر کرده ، قرار است اولین بودجه تبلیغاتی از این مدل باشد.
در ایران رقم اسپانسرینگ روی پیراهن خود دو تیم استقلال و پرسپولیس همچنان کمتر از ده میلیاردتومان است.
شرکت اسپانسر این دو تیم ولی سال قبل به واسطه درآمدهای پیامکی هواداری و سیستمهای ارزش افزوده به قرمزها ۶۰ میلیارد تومان و آبی ها ۵۰ میلیارد تومان پرداخته یا اقلا تعهد پرداخت داده است.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/10273 |