وی خاطرنشان کرد: در بودجه 2300 میلیارد تومانی که برای سال 99 به شورای اسلامی شهر ارائه دادهایم، بالغبر 40 میلیارد تومان کل کارهای آیتی را از زیرساخت و نگهداری پیشبینی کردیم که این عدد بزرگی نیست.
معاون برنامهریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با بیان اینکه هر اقدامی در این حوزه یک سرمایهگذاری است، تصریح کرد: فضایی که بخش خصوصی و مردم به وجود میآورند ارزشافزوده که ایجاد میکند و ثمره آن برای مردم و شهر است، فوقالعاده بیشتر از سرمایهگذاری بوده که انجام میشود.
وی افزود: در حال حاضر ارائه خدمات الکترونیک به مردم در حوزه شهرسازی را بهطور کامل داریم و بههیچوجه لازم نبوده مردم برای ارائه و پیگیری درخواستشان در کل فضای شهرسازی به شهرداری مراجعه حضوری داشته باشند و هر درخواستی را با دسترسی به سامانه شهرداری قم میتوانند ثبت و دنبال کنند.
رنجبر با تأکید بر اینکه وقتی لازم نباشد مردم برای هر کاری به شهرداری مراجعه کرده رفاه و استفاده بیشتری از زمان خواهند داشت، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات الکترونیکی هزینههای رفتوآمد مردم را کمتر کرده و آلودگی صوتی و هوا ایجاد نمیشود و این فضا شفافیت را ایجاد میکند.
وی اضافه کرد: وقتی همه اطلاعات در بستر الکترونیکی در اختیار مردم قرار دارد، از دست چانهزنی غیرقانونی و تصرفهایی که ممکن بوده به وجود آید، جلوگیری میشود و اینها حداقل ارزشهای افزوده بوده که این خدمات دارد و در صورتی ما ترغیب میشویم مابقی خدمات را بیاوریم که مردم از ما تقاضای کامل داشته باشند و بخواهند که تمامی خدمات شهرداری الکترونیکی شود.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/14271 |