وی هدف اصلی این کارگروه را مانع زدایی در جهت کوتاه شدن مسیر خدمترسانی به شهروندان و کسب رضایتمندی آنان دانست و ادامه داد: گستردگی در امور و ماموریتهای مختلفی که مجموعه مدیریت شهری عهده دار انجام آن است، علی رغم تلاشهای صورت گرفته هنوز مواردی وجود دارد که باید برای شناسایی و رفع آنها تلاشهای مناسبی صورت پذیرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم با اعلام آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان گرامی به ویژه در خصوص “رفع موانع” گفت: با ایجاد ساختار و فرآیند ویژهای به این منظور در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم، امکان ارتباط مستقیم و اعلام موانع و مشکلات مرتبط با امور شهری برای شهروندان ایجاد شده است.
کلانترزاده همچنین با اشاره به نقش و جایگاه رسانهها در ارتباط مردم و شهرداری از فعالان و متخصصان حوزه رسانه نیز دعوت کرد تا به صورت ویژه در این موضوع ورود داشته باشند تا با شناخت دقیق و کامل از مشکلات و موانع بتوان راه کارهای مناسبی را برای رفع آن برنامهریزی و اجرا کرد
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/25270 |