printlogo


استاندار قم:
استان قم نیازمند قرار گرفتن در طرح انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان است
کد خبر: 30427
استاندار قم با اشاره به کم‌آبی استان قم گفت: استان قم نیازمند قرارگرفتن در طرح انتقال آب از خلیج‌فارس و دریای عمان است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  سید محمدتقی شاهچراغی امشب در جلسه شورای اداری استان قم که با حضور آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور، جمعی از وزرا، نمایندگان قم در مجلس و مدیران استان در سالن جلسات امام موسی کاظم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی استان نیازمند همراهی و همکاری وزارت ارشاد هستیم تا برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در قم برنامه‌ریزی و اجرایی شود.
وی ادامه داد: پدیده مهاجرت به قم موجب افزایش جمعیت و رشد حاشیه‌نشینی شده است که نیازمند همکاری وزارت کشور و راه و شهرسازی برای بازآفرینی هستیم.
شاهچراغی ابراز داشت: وجود بافت فرسوده دیگر مشکلی است که نیازمند ارائه تسهیلات و حمایت از 20 هزار خانه برای بازآفرینی است.
وی کم‌آبی را مشکل دیگر استان قم عنوان کرد و گفت: نیاز است که در این زمینه از طرح انتقال آب خلیج‌فارس و دریای عمان به استان قم نیز تاکید ویژه‌ای از سوی شما صورت بگیرد.
استاندار قم بیان داشت: حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ظرفیت خوبی را برای حضور زائران در استان فراهم کرده است که نیازمند بررسی نیازهای زیربنایی در پذیرایی و اسکان زائران در کارگروه زیارت دولت هستیم.
وی به مشکلات اقتصادی و معیشتی افراد نیازمند اشاره کرد و بیان داشت: افراد زیادی در صف مستمری سازمان بهزیستی در استان قم قرار دارند که انتظار داریم رئیس‌جمهور محترم توجه ویژه‌ای به این افراد داشته و دستورات لازم را ابلاغ نمایند.


انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/30427