printlogo


تصویب احداث دو بوستان در خیابان تولید دارو
کد خبر: 30955
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: رفع مشکل نبود فضای سبز، مشکلات مربوط به ریل راه‌آهن و آب‌گرفتگی در منطقه تولید دارو در دست بررسی و طرح‌هایی برای احداث دو بوستان و همچنین اجرای کانال برای دفع آب‌های سطحی در این منطقه تصویب‌شده است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،مهرداد روحانی وزیری در نشست کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات شورای اسلامی شهر که با حضور مدیران محلات منطقه سه برگزار شد، با اشاره به اینکه این منطقه به‌عنوان منطقه‌ای محروم، مظلوم شناخته می‌شود، اظهار کرد: رفع مشکلات و عقب‌ماندگی‌های این منطقه نیازمند عزم جمعی همه دستگاه‌ها و مدیران محله‌هاست تا بتوان با هم‌افزایی و پیگیری به‌تدریج از بار مشکلات این منطقه کم کرد.

وی در خصوص مشکلات مطرح‌شده در خصوص منطقه تولید دارو گفت: رفع مشکل نبود فضای سبز، مشکلات مربوط به ریل راه‌آهن و آب‌گرفتگی در این منطقه در دست بررسی و طرح‌هایی برای احداث دو بوستان و همچنین اجرای کانال برای دفع آب‌های سطحی در این منطقه تصویب‌شده که امیدواریم در سال آینده به اجرا برسد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم در پاسخ به انتقادی در خصوص عدم اجرای تقاطع غیرهمسطح خیابان امام و ۳۰ متری کیوانفر گفت: قرارداد اجرای این پروژه با پیمانکار بسته‌شده بود ولی به دلایلی متوقف شد که امیدواریم با تغییر استاندار و تغییر رویکردها اجرای این پروژه مجدداً به جریان بیفتد و با اجرای آن شاهد رفع مشکل ترافیک این منطقه باشیم.

وی همچنین از اجرای برخی طرح‌ها برای از بین بردن بوی نامناسب در میدان امام خبر داد و ابراز کرد: با اجرای این طرح مدتی است شدت بو بسیار کم شده و اقدامات در این خصوص را تا رفع کامل مشکل ادامه می‌دهیم.

روحانی وزیری همچنین از بهسازی بوستان ارغوان برای استفاده بهتر بانوان خبر داد و گفت: نمازخانه و سرویس بهداشتی مناسبی در این بوستان احداث و ست‌های ورزشی در آن قرار داده‌شده که شرایط را بهتر از قبل کرده است.

وی در پاسخ به چند گلایه مطرح‌شده در خصوص وجود موش در انهار کوچه‌های منطقه سه اذعان کرد: از بین بردن موش‌ها مربوط به شهرداری نبوده و در حوزه بهداشت است که برای دفع این حیوان با بهداشت نامه‌نگاری شده و باید مشخص کنند چه طور باید این مشکل را حل کنند. ما آماده‌ایم اجرای کار را انجام دهیم ولی روش و ابزار این کار باید توسط اداره بهداشت مشخص شود، چراکه کار کاملاً تخصصی است و گاهی برخی سم‌ها نه‌تنها موش‌ها را از بین نمی‌برد بلکه باعث مقاوم شدن آن‌ها می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم همچنین از احداث مجتمع فرهنگی و نامه‌نگاری برای برقراری خط اتوبوس در شهرک امام حسن(ع) خبر داد و خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی سرعتکاه‌ها که مطالبه چند تن از مدیران محلات بود برای شوارع بالای ۱۲ متر انجام می‌شود و نیاز به اعلام از سوی مدیران محله دارد؛ همچنین پیمانکار کلی برای اصلاح سرعت کاه‌های سطح شهر انتخاب‌شده که لیست موارد در اختیار آن قرار می‌گیرد تا اقدام لازم صورت گیرد.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/30955