printlogo


مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های قم بازگشایی می‌شوند
کد خبر: 31610
معاون استاندار قم از بازگشایی کلاس‌های درس دانش آموزان ابتدایی و مهدکودک‌ها با ۲۰ درصد ظرفیت از هفته آینده خبر داد و گفت: دغدغه مردم و صنوف را می‌دانیم و معتقدیم که باید چرخ زندگی مردم هم بچرخد، بنابراین تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها و مجموعه‌های ورزشی نیز با ۲۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، گفت: سلامت موضوعی تخصصی بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی قم دنبال می‌شود و باید به نظرات کارشناسی این مجموعه احترام گذاشت.

وی تصریح کرد: از سوی دیگر دغدغه مردم و صنوف را می‌دانیم و معتقدیم که باید چرخ زندگی مردم هم بچرخد.

معاون استاندار قم افزود: کلاس‌های درس دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و مهدکودک‌ها با ۲۰ درصد ظرفیت از هفته آینده دایر شده و فعالیت آموزشی را با رعایت دستورات بهداشتی ادامه خواهند داد.

حاجی‌زاده یادآور شد: تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها و همچنین مجموعه‌های ورزشی نیز با ۲۰ درصد ظرفیت مجاز به فعالیت هستند.

وی افزود: جلسات اداری تا حداکثر ۳۰ نفر و در ۹۰ دقیقه باید برگزار شود و ادارات استان باید نهایت دقت بر مسائل بهداشتی و استفاده از ماسک را داشته باشند.

معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: همچنین موضوع واکسیناسیون سالمندان از اهمیت خاصی برخوردار است و سازمان بهزیستی باید در این زمینه ورود جدی‌تری داشته باشد.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/31610