وی با اشاره به اینکه این شعار با هدف بسط خدمترسانی شایسته و خدمتی خالصانه به زائران امام عصر(عج) به عنوان محور جذب و فعالیت خادمان در نظر گرفته شد، بیان کرد: رفتار خادمان با زائران جلوهای از سیره ائمه اطهار(علیهم السلام) و حضرت ولی عصر(عج) در میزبانی و هر خادم یک سفیر فرهنگی و اخلاقی در جامعه است که با تکریم زائران با رعایت احترام و تواضع و فراهم آوردن امکانات رفاهی، زمینه آرامش و خدمت بهینه را فراهم می آورد.
مدیر خادمین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: با آغاز تشرف گسترده زائران به مسجد مقدس جمکران از اعیاد شعبانیه و همچنین ایام نوروز، اگرچه مسجد مقدس جمکران و همه دستگاههای اجرایی، مسئولیت خدمات رسانی به زائران را بر عهده دارند و تمام توان خود را برای ایفای آن پای کار آوردند، اما این مهم با مشارکت ظرفیت عظیم خادمان و خادمیاران تحقق خواهد یافت.
کاشانی زاده افزود: در راستای جذب و تامین نیروی انسانی افتخاری علاوه بر ظرفیت هشت هزار نفری خادمین افتخاری فعال، از عموم مشتاقان در استان قم و در سایر استان های کشور از قبیل تهران، البرز، مرکزی، کرمان، آذربایجان، مازندران، لرستان و دیگر استان ها دعوت به همکاری شد که در نهایت 600 خادم افتخاری و یک هزار و 100 خادمیار در گروههای خدمتی مختلف اعم از انتظامات، خدمات، نیروی امنیتی و غیره در ایام نیمه شعبان جذب و به خدمت مشغول شدند.
وی در پایان به حضور کم نظیر زائران در ایام نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم توانسته باشیم در حد توان خدمت خالصانهای را به خیل عظیم عاشقان و منتظران امام زمان(عج) ارائه کرده و موجبات خشنودی آن حضرت را فراهم کرده باشیم.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/40783 |