printlogo


مُبلغ و کارشناس علوم دینی در گفتگو با قم فردا:
اجرایی‌شدن قانون امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نیازمند حمایت جدی مسئولان است
کد خبر: 41951
مُبلغ و کارشناس علوم دینی با اشاره به شهادت شهید الداغی گفت: اجرایی‌شدن قانون امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر نیازمند حمایت جدی مسئولان است.
حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،با بیان این که آمران به معروف و ناهیان از منکر نیازمند حمایت هستند، اظهار داشت: اتفاقی که در سبزوار رخ‌ داد نشان داد که چه اندازه عده‌ای قلیلی از اراذل‌واوباش به خود اجازه می‌دهند که این گونه به نوامیس مردم تعرض کنند.
وی ادامه داد: نقطه مقابل این اقدام زشت و بی‌شرمانه رشادت، دلاوری و مردانگی شهید الداغی قرارداد که نشان داد روحیه مردانگی، ایثار و گذشت در بین مردم هنوز زنده است.
موسوی با بیان این که امثال شهید الداغی ها در کشور بی‌شمار هستند، گفت: حس وظیفه‌شناسی، دین‌داری و مردم‌داری این شهید بزرگوار یک درس بزرگ برای همه است و ایشان می‌تواند الگوی بسیاری از جوانان باشد.
وی با اشاره به قانون امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر تصریح کرد: هرچند که این قانون در کشور در حال اجراشدن است؛ اما لازمه‌ای تداوم و اجرای درست آن حمایت مسئولان است.
مُبلغ و کارشناس علوم دینی خاطر نشان کرد: باید از آمران به معروف و ناهیان از منکر به‌خوبی حمایت شود و در این میان با عاملان به‌شهادت‌رساندن شهید الداغی به‌گونه‌ای برخورد شود که دیگر این افراد به خود اجازه ندهند که این گونه به نوامیس مردم دست‌درازی کنند.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/41951