زنجیرانی فراهانی تجهیز ۷ راهدارخانه استان را از دیگر اقدامات تمهیدی اداره کل متبوع جهت ارائه خدمات رفاهی به زائران ایام سالگرد ارتحال امام برشمرد و افزود: در تمام اوقات شبانه روز راهدارخانههای استان آماده ارائه خدمات رفاهی شامل نمازخانه، آب آشامیدنی، سرویسهای بهداشتی و... به زائران میباشند.
حسین زنجیرانی فراهانی در بخش دیگر به بازدیدهاو نظارتهای مستمر ازمساجد و دیگر اماکن خدماتی محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: کارشناسان و ناظرین ما در کنار دیگر کارشناسان دستگاههای نظارتی بر نحوه ارائه خدمات به زائران نظارت و در صورت مشاهده هر نوع اهمال و نقصی نسبت به اعمال قانون اقدام مینمایند.
وی استقرار اکیپهای کنترل دروازهای ناوگان عمومی حمل ونقل مسافر در گلوگاهها، عوارضی ها، پاسگاههای پلیس راه را بخش دیگری از اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جادهای استان قم طی ایام سالگرد ارتحال امام دانست و عنوان کرد: عوامل کنترل دروازهای ضمن بررسی اسناد حمل و نقلی ناوگان (گواهینامه، کارت هوشمند راننده و خودرو، صورت وضعیت و...) نسبت به بررسی تجهیزات ایمنی خودرو شامل کپسول اطفا حریق، کمربند ایمنی، آج لاستیک ها، وضعیت شیشهها و ... اقدام مینمایند.
زنجیرانی فراهانی در خاتمه ضمن آرزوی سفر ایمن برای تمامی کاربران گرامی، مطرح کرد: تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها، درتمامی اوقات شبانه روز آماده پاسخگویی به مراجعات تلفنی عزیزان میباشد.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/42759 |