printlogo


مبلغ آرژانتینی:
زیبایی‌های معنوی و روحی در جوامع غربی مورد غفلت قرار گرفته است
کد خبر: 43624
مبلغ آرژانتینی گفت: زیبایی‌های روحی و مسائل معنوی در کشورهای غربی مورد غفلت قرار گرفته شده و این مسائل از آن جوامع دزدیده شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سهیل اسعد عصر شنبه در جشن فرزندان غدیر که با حضور بانوان ۱۲۰ ملیت در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سفر به شهر قم در جمع طلاب خارجی فرمودند که طلاب غیرایرانی در ایران غریبه نیستند؛ بلکه صاحب‌خانه هستند.
این مبلغ آرژانتینی با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اسلامی بیان داشت: حجاب برای آن دسته از افرادی که ارزش آن را می‌دانند بسیار بااهمیت است و طلاب خارجی در این راستا با خانواده‌های خود حاضر شدند وطن و زندگی شأن را ترک و در ایران زندگی کنند.
وی با بیان اینکه در جوامع غربی زیبایی مادی و ظاهری ملاک است افزود: زیبایی عمیق‌تر در حقیقت همان زیبایی روحی و مسائل معنوی است که این امر در کشورهای غربی مورد غفلت قرار گرفته شده و این مسائل از آن جوامع دزدیده شده است.
وی ابراز داشت: زنان شیعیان تلاش دارند که شخصیت‌هایی همانند فاطمه زهرا (س) و حضرت معصومه (س) را الگوی خود قرار دهند و این امر نیز به دلیل زیبایی‌های معنوی و روحی آنان است.
وی گفت: زنانی که می‌خواهند اسمشان در تاریخ ثبت شود می‌بایست به زیبایی باطنی و معنوی توجه کنند که در این صورت زیبایی واقعی را همراه خود خواهند داشت که همین امر موجب ارزشمند شدن زنان می‌شود.
این مبلغ آرژانتینی عنوان داشت: این زیبایی باطنی و معنوی است که بعد از ۱۴۰۰ سال موجب می‌شود تا مردان و زبان زنان بسیاری به زیارت کریمه اهل‌بیت (س) بیایند و برای شهادت شخصیتی همانند فاطمه زهرا (س) اشک بریزند.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/43624