printlogo


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:
مشارکت بالا در انتخابات نشان از قدرت ملت دارد
کد خبر: 49294
نماینده مردم قم با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش قدرت ملت ایران در مجامع بین‌المللی است، گفت: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی مردم رئیس‌جمهوری می‌خواهند که ادامه‌دهنده راه و منش ایشان باشد. 
محمد منان رئیسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: میزان مشارکت و حضور مردم در انتخابات بیانگر عمق ارتباط مردم با حاکمیت است؛ لذا هر قدر درصد مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی بالا باشد نشان‌دهنده ارتباط وسیع‌تر بین مردم و نظام است. 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نظامی هم که پشتوانه مردمی قوی داشته باشد بهتر می‌تواند از منافع مردم در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه‌های بین‌المللی دفاع کند. 

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم انتخابات را پرشورتر برگزار کنند به رئیس‌جمهور بعدی اعتبار می‌دهند تا بهتر بتواند از منافع ملت در مجامع بین‌المللی دفاع کند.

منان رئیسی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری از تمام طیف‌های سیاسی کاندیدا وجود دارد و این باعث می‌شود که انتخابات برای مردم آسان‌تر شده و شخص منتخب را از طیف سیاسی گسترده و با برنامه‌های مختلف انتخاب کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتخابات در ایران کاملاً آزاد است و هر شهروندی که دغدغه دارد که یک دولت مقتدر و قدرتمند سرکاری بیاید که بتواند منافع مردم را پیگیری کند وظیفه عقلی و شرعی دارد پای صندوق‌های رأی حاضر شود. 

منان رئیسی تأکید کرد: اگر شهروندی مدعی دغدغه‌مندی است؛ اما در انتخابات شرکت نکند و یک رئیس‌جمهور با مشارکت پایین انتخاب شود آن رئیس‌جمهور وزن و اقتدار لازم را ندارد تا از منافع کشور و منافع ملت دفاع کند.

وی بیان داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات هم حکم دینی، هم حکم عقلی و هم حکم ملی است با فضایی که بعد از شهادت شهید آیت‌الله رئیسی به وجود آمد و هنوز هم ادامه دارد مردم مترصد این هستند که شخصی را بر جای آیت‌الله شهید رئیسی بنشانند که همان روحیه جهادی و اخلاص، پرکاری و اعتقاد به منافع کشور را داشته باشد.

انتهای پیام/170


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/49294