printlogo


امام‌جمعه قم:
رژیم کودک کُش در دنیا منفور شده است
کد خبر: 49694
امام‌جمعه قم با بیان این که رژیم کودک کُش اسرائیل در دنیا منفور شده است، گفت: امروز نفرت و انزجار از این رژیم به بالاترین حد خود در دنیا رسیده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در خطبه‌های نمازجمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به اهمیت تقوا در زندگی انسان‌ها، اظهار داشت: داشتن تقوا و ایمان به خداوند متعال اولین شرط رستگاری در دنیا و آخرت است.
وی به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم در طی دو هفته متوالی بیان داشت: با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان نظام و استکبار جهانی مردم حضور پرشوری داشتند و انتخابات باشکوهی برگزار شد.
حسینی بوشهری ادامه داد: حمایت و دعای ما پشت سر رئیس‌جمهور منتخب است تا بتواند مشکلات مردم و وعده‌های انتخاباتی خود را عملیاتی کند.
وی تشکیل کابینه دولت را مورد تأکید قرار داد و گفت: انتظار می‌رود آقای پزشکیان افرادی را در مسند امور بگذارند که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور ما باشند و بتوانند برنامه‌های ناتمام دولت قبل را عملیاتی کنند.
امام‌جمعه قم در ادامه به ماه محرم اشاره کرد و بیان داشت: مردم دین‌دار و مؤمن کشورمان در طی این دو هفته همه‌روزه پای عزاداری‌ها و مراسم‌های مذهبی بودند و نشان دادند که به چه اندازه اعتقادات دینی قوی دارند.
وی در ادامه خطبه دوم خود به تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: تحولات منطقه حول جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه می‌گذرد که دامنه آن هر روز افزایش پیدا می‌کند.
حسینی بوشهری حامیان غربی این رژیم جعلی را موردتوجه قرار داد و گفت: این کشورهای به‌اصطلاح منادی آزادی و حقوق بشر نه‌تنها این اقدامات را محکوم نمی‌کنند؛ بلکه تمام‌قد از آن حمایت می‌کنند.
وی تصریح کرد: مردم فلسطین این رژیم منحوس را در جهان رسوا کردند به‌طوری‌که امروز دانشجویان و مردم آزادی‌خواه در کشورهای غربی بر ضرورت حمایت از مردم بی‌گناه تأکید دارند.
امام‌جمعه قم تحولات آمریکا را موردتوجه قرار داد و افزود: ترور ترامپ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا کاملاً مشکوک و مبهم است و مشخص نیست پشت این اقدام چه خوابی از سوی آمریکا دیده شده است.

انتهای خبر /110


لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/49694