printlogo


رئیس صداوسیمای استان قم:
بسیج مصداق بارز شجره طیبه است
کد خبر: 50305
رئیس صداوسیمای استان قم با اشاره به اینکه امروز مردم اقدامات سپاه در عرصه‌های مختلف مخصوصاً امنیتی و جهادی را درک و حس می‌کنند، گفت: بسیج و مجموعه سپاه مصداق بارز و روشن شجره طیبه هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» احمد پهلوانیان  در دیدار با سردار موحد فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در خصوص سپاه و بسیج، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در برهه‌ای از تاریخ فرمودند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
وی ادامه داد: امروز باگذشت زمان و مشخص شدن توطئه‌های دشمنان و همچنین مشکلات و اتفاقات پیشرو به معنای این سخن امام راحل بیشتر پی می‌بریم.
رئیس صداوسیمای استان قم بیان کرد: امروز مردم از نزدیک خدمات و ازخودگذشتگی‌ها و فداکاری‌های سپاه در عرصه‌های مختلف مخصوصاً امنیتی و جهادی را درک و حس می‌کنند.
پهلوانیان در ادامه با اشاره به بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج و مجموعه سپاه مصداق بارز و روشن شجره طیبه هستند، همان شجره طیبه‌ای که امام خمینی (ره) فرمودند.
وی اضافه کرد: امروز ثمرات این شجره طیبه را در عرصه‌های مختلف سازندگی، جهادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و دفاعی را شاهد هستند.
رئیس صداوسیمای استان قم در پایان به‌ضرورت همکاری و همگرایی بیش‌ازپیش صداوسیما با سپاه تأکید و اظهار علاقه نمود.

انتهای خبر /160


 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50305