printlogo


استاد حوزه علمیه قم:
صداوسیما، انتشاردهنده تمام علوم باشد
کد خبر: 50530
آیت‌الله کریمی جهرمی در دیدار با مدیرکل صداوسیمای استان قم با اشاره به رسالت دانشگاهی صداوسیما گفت: صداوسیما باید انتشاردهنده علوم مختلف باشد و به همه علوم بپردازد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آیت‌الله کریمی جهرمی از اساتید حوزه علمیه قم در دیدار با دکتر پهلوانیان مدیرکل صداوسیما استان قم و شورای معاونان مرکز با بیان این فرموده امام خمینی (ره) که صداوسیما یک دانشگاه است، تصریح کرد: رسالت دانشگاهی صداوسیما، پرداختن به علوم مختلف است و رسانه ملی باید به تمام علوم بپردازد. 
این استاد حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بعد فرهنگ‌سازی صداوسیما و نفوذ این رسانه ملی در جامعه تصریح کرد: امروز جامعه ما تشنه اخلاق است و رسانه باید اخلاق اسلامی و فرهنگ اسلامی را در سطح جهانی گسترش دهد.
وی همچنین بر دقت در انتخاب وعاظ و سخنرانان در رسانه ملی تأکید کرد و گفت: رسانه باید از سخنرانان و وعاظ پخته و با درایت و اخلاق‌مدار و آشنا با احکام الهی استفاده کند تا آنها بتوانند باتوجه‌به شرایط جامعه سؤالات و شبهات مردم و جوانان را پاسخگو باشند.
مدیرکل صداوسیما استان قم هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صداوسیمای قم، ضمن تأکید بر استفاده رسانه از منابع علمی و معنوی موجود در شهر مقدس قم و بهره‌بردن از حضور مراجع عظام تقلید، گفت: ازاین‌رو ما باید در رسانه، جهانی فکر کنیم و شهر مقدس قم را به‌عنوان شهر تمدن‌ساز به جهان معرفی کنیم.

انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50530