printlogo


معاون محیط‌زیست استان قم مطرح کرد:
وضعیت نابسامان سایت‌های نخاله‌های ساختمانی قم
کد خبر: 50574
معاون محیط‌زیست استان قم گفت: سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم، در حال حاضر وضعیت نابسامانی دارد که باید در سریع‌ترین زمان مورد رسیدگی قرار بگیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از روابط‌عمومی محیط‌زیست قمT سید احمد شفیعی در کمیته فنی مدیریت پسماند استان قم گفت: سایت‌های نخاله‌های ساختمانی شهرداری قم، در حال حاضر وضعیت نابسامانی دارد که باید در سریع‌ترین زمان مورد رسیدگی قرار بگیرد.
معاون محیط‌زیست استان قم با بیان اینکه بیش از یک دهه از جانمایی و راه‌اندازی سایت‌های فعلی نخاله در قم  گذشته است، عنوان کرد: قطعاً این جانمایی‌ها باید مورد بازنگری قرار گرفته و به تعداد یک یا نهایتاً دو سایت تجمیع شود. 
 شفیعی بر ضرورت نظارت دقیق بر عملکرد پیمانکاران سایت‌های نخاله نیز تأکید و خاطرنشان کرد: این مجموعه‌ها باید کاملاً محصور شده و مورد کنترل و پایش قرار بگیرند.
معاون محیط‌زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان قم با بیان اینکه نباید هیچ‌گونه پسماند دیگری غیر از نخاله‌های ساختمانی و عمرانی در سایت‌های نخاله تخلیه شود، تصریح کرد: شهرداری باید طرحی مناسب با الگوبرداری از طرح‌های موفق کلان‌شهرها ارائه دهد.



انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50574