printlogo


یادداشت؛
وحدت رمز پایان جنگ غزه
کد خبر: 50636
به صورت مشخص اتحاد امروز کشورهای اسلامی رمز شکست رژیم صهیونیستی، آمریکا ، انگستان و حامیان آن ها در خاورمیانه است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  بیش از 11 ماه است که شب و روز و از هر طرف بر سر مردم بی گناه غزه بمب و موشک می بارد، به طوری که بیش از 40 هزار نفر از مردم بی گناه زن و کودک ، پیر و جوان در آتش بمب های رژیم کودک کُش سوخته اند.
در این میان سازمان های به ظاهر بین المللی اما استکباری نیز دم بر نیاورده و تنها نظاره گر این کشتار وحشیانه و غیر انسانی بوده  و هستند.
مردم بی دفاع، مظلوم و آواره غزه نزدیک به یک سال است که با صدای بمباران و موشک صبح خود را آغاز می کنند، خانه هایشان ویران، فرزندان، پدران ، مادران و بستگان خودشان را از دست داده و سرگردان در اقامتگاه های موقت منتظر پایان نسل کُشی رژیم کودک کُش و غاصب هستند.
در طی این ماه ها تنها کشوری که به صورت علنی، قاطع و شجاعانه پشت مردم بی گناه غزه ایستاده جمهوری اسلامی ایران بوده است و از هیچ کمکی در این زمینه فروگذار نبوده است.
هر چند که نسل کشی صورت گرفته به جهانیان ثابت کرده که این رژیم خونخوار به دنبال صلح و آرامش نیست و تنها هدفش تصرف سرزمین های مسلمانان در منطقه است و اگر امروز در غزه و بیت المقدس به هدفش برسد فردا نوبت نیل و فرات است که تا به اهداف اصلی خود که همان از نیل تا فرات و از شام و بغداد است، برسد.
در این میان اگر تا دیروز کشورهای مسلمان منطقه این موضوع را باور نداشتند امروز به خوبی به این موضوع پی برده اند که تسلیم شدن مردم فلسطین یعنی چراغ سبز برای حمله این رژیم به کشورهای دیگر منطقه تا با حمایت های استکبار جهانی و انگستان خبیث به اهداف خود برسد.
مرحله کنونی در منطقه به قدری حساس است که نیازمند هوشمندی و درایت کشورهای اسلامی است.
چرا که انسجام، وحدت و همدلی کشورهای منطقه می تواند در برابر این زیاده خواهی کشورهای غربی بایستد و راه را بر آن ها ببندد.
در واقع رمز پایان جنگ غزه و شکست توطئه های رژیم صهیونیستی در منطقه اتحاد و همدلی کشورهای اسلامی است.
زمانی که کشورهای اسلامی از اردن گرفته تا قطر و امارات با یکدیگر بوده و بر خواسته های به حق مردم فلسطین پافشاری کنند قطعا می توانند این مهم را عملیاتی کنند و گرنه که امروز سقوط غزه را شاهد خواهیم بود و فرا بیروت و امان و سایر کشورهای منطقه آماج حملات استکبار جهانی خواهند بود و به صورت مشخص اتحاد امروز رمز شکست رژیم صهیونیستی، آمریکا ، انگستان و حامیان آن ها در خاورمیانه است.
حجت الاسلام محسن صبوری

انتهای خبر /110

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50636