printlogo


فرمانده سپاه قم:
انقلاب اسلامی را می‌توان به نسل جدید سپرد
کد خبر: 50676
فرمانده سپاه قم گفت: امروز نسل جوان و نوجوان در بسیاری از بخش‌ها از جمله هوش مصنوعی که مورد تأکید مقام معظم رهبری است ورود خوبی داشتند، با آنچه امروز از نسل جوان انقلابی مشاهده می‌کنیم می‌توان با اطمینان انقلاب اسلامی را به نسل جدید سپرد. 
سردار محمدرضا موحد در حاشیه بازید از نمایشگاه یاد یاران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند جوانان و نوجوانان امروز اگر بهتر از جوانان و نوجوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس نباشند کمتر از آنها نیز نیستند‌.

فرمانده سپاه قم ادامه داد: علی‌رغم همه هجمه‌های مختلفی که دشمن علیه جوانان و نوجوانان مخصوصاً در حوزه جنگ نرم به راه انداخته است مشاهده می‌کنیم که امروز اکثریت فعالان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه یاد یاران در هفته دفاع مقدس از همین نسل هستند. 

وی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان خودشان نمایشگاه یاد یاران قم را اداره می‌کنند آن هم به شکل بسیار عالی، سی سال در سپاه درحال‌خدمت هستم مشاهده می‌کنم که سال‌به‌سال کیفیت نمایشگاه با حضور جوانان و نوجوانان بهتر می‌شود.

موحد عنوان داشت: هرچه به جوانان و نوجوانان میدان بیشتری داده می‌شود در عرصه‌های مختلف خوش می‌درخشند عرصه فرهنگی، هنری، علمی، اجتماعی و حتی هوش مصنوعی به دست نوجوانان و جوانان به‌درستی اداره می‌شود. 

فرمانده سپاه قم اضافه کرد: در نمایشگاه یاد یاران قم مشاهده کردیم جوانان و نوجوانانی غرفه هوش مصنوعی را به راه انداختند همان چیزی که خواسته مقام معظم رهبری از دولتی‌ها و نظامی‌ها است امروز این جوانان و نوجوانان جلوتر از مسئولین ورود کردند برخی از پایگاه‌های بسیج هم به هوش مصنوعی ورود کرده و فعالیت می‌کنند. 

موحد افزود: امروز محور جنگ ترکیبی دشمن جنگ‌شناختی است و جوانان و نوجوانان ما را هدف قرار گرفته‌اند، اما در این‌طرف نیز جبهه انقلاب بیکار ننشسته و مشغول فعالیت است و باید مساجد را به‌عنوان اولین و آخرین سنگر اسلام حفظ و تقویت کنیم تا خروجی خوبی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا آنچه از نوجوانان و جوانان می‌بینید می‌توان انقلاب اسلامی را به این‌ها سپرد؟ گفت: بله،  اکنون بسیاری از فرماندهان پایگاه‌های بسیج ما در قم و شوراهای این پایگاه‌ها و حوزه‌های ما را دهه هشتادی‌ها تشکیل می‌دهند و بسیار هم باعلاقه و انگیزه در حال فعالیت هستند، راهکارهای و روش‌های جدیدی را نیز به کار می‌برند زیرا زبان نسل جدید را بهتر متوجه می‌شوند.

انتهای خبر /۱۷۰

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50676