printlogo


مسئول بسیج دانش‌آموزی قم مطرح کرد:
همدردی دانش‌آموزان با دانش‌آموزان غزه
کد خبر: 50677
مسئول بسیج دانش‌آموزی قم گفت: ویژه‌برنامه‌های لاله‌های روشن، زمزمه محبت، پویش همدلی و همبستگی با دانش‌آموزان و کودکان غزه توسط دانش‌آموزان قم، زنگ ایثار از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته دفاع مقدس برای دانش‌آموزان است.
​​​​هادی آقابابایی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  اظهار داشت: ازآنجایی‌که نمایشگاه یاد یاران هر سال مقارن با بازگشایی مدارس است سازمان بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های ویژه‌ای را با هماهنگی اداره کل آموزش‌وپرورش قم در قالب هفت عنوان برنامه در نظر گرفته است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم بیان داشت: ویژه‌برنامه‌های لاله‌های روشن، زمزمه محبت، پویش همدلی و همبستگی با دانش‌آموزان و کودکان غزه توسط دانش‌آموزان قم، زنگ ایثار از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این هفته برای دانش‌آموزان است.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه شاخص که برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده حضور آنها در نمایشگاه هفته دفاع مقدس در باغ‌موزه دفاع مقدس است با مساعدت فرماندهی سپاه استان قم و با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش و هماهنگی معاونت اجتماعی سپاه در بازه زمانی اول تا نهم مهرماه برنامه‌ریزی شد بیش از ۵ هزار دانش‌آموز از این نمایشگاه و غرفه دانش‌آموزی بازدید کنند.

آقابابایی عنوان داشت: این ۵ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده و در سه شیفت زمانی از ۸ تا ۱۲ در دو شیفت و ۱۵ تا ۱۷ نیز یک شیفت برای بازدید در محل باغ‌موزه دفاع مقدس حضور پیدا می‌کنند تا به امروز تعداد زیادی دانش‌آموز از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند و تا ۹ مهرماه نیز بقیه دانش‌آموزان که ثبت‌نام کرده‌اند از این نمایشگاه دیدن خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم ادامه داد: هفت غرفه تخصصی دانش‌آموزی در نمایشگاه یاد یاران در نظر گرفته شده است از جمله غرفه فضا نبرد، غرفه تقابل جبهه حق و باطل که با یک‌زبان جدید برای دانش‌آموزان مسائل را بازگو خواهد کرد، غرفه روایت آسیب‌ها در قالب تئاتر و قدرت نگفتن را در مسئله مواد مخدر و دخانیات را به دانش‌آموزان آموزش می‌دهد، است‌.

آقابابایی اضافه کرد: همچنین غرفه فضای مجازی، غرفه دختران سرزمین من، کافه گفتگو، غرفه دستاوردهای لشکر عملیاتی مدافعان حرم،  دفاع مقدس و شمال غرب، غرفه بسیج سازندگی و فعالیت‌های جهادی دانش‌آموزان در سطح مدارس به‌نمایش‌درآمده است.

وی تصریح کرد: همچنین از دیگر غرفه‌های ویژه دانش‌آموزی نقد مکاتب و نحله‌های انحرافی است، ایستگاه نقاشی کودکان ویژه دانش‌آموزان ابتدایی با حضور عمو روحانی نیز در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم افزود: این نمایشگاه علاوه در سه شیفت ویژه دانش‌آموزان در نوبت شب نیز به ارائه برنامه‌ می‌پردازد.

انتهای خبر /۱۷۰

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50677