printlogo


مدیرکل راه و شهرسازی قم خبر داد:
ساخت ۳۵ مدرسه در مجموعه مسکن ملی
کد خبر: 50763
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: اداره کل نوسازی مدارس در چشم‌انداز خود ۳۵ مدرسه برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن قم در نظر گرفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری تسنیم، حسین زنجیرانی با اشاره به میزان تأمین زیرساخت‌های فضای آموزشی برای نهضت ملی مسکن گفت: در طرح جدید نهضت ملی مسکن برنامه‌ریزی به این‌گونه است که نسبت به پروژه‌های پیشین ایرادات و مشکلات برطرف شده است.
زنجیرانی در تشریح اقدامات تأمینی لازم در زمینه زیرساخت‌های آموزشی نهضت ملی مسکن یادآور شد: در پروژه‌های جدید مسکن تمام سرانه‌ها به جهت شبکه‌های معابر، توزیع خدمات و غیره پیش‌بینی و تأمین شده است. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: در مقولهٔ فضای آموزشی اخیراً با همکاری اداره کل نوسازی مدارس از شورای‌عالی اقتصاد ترک تشریفاتی دریافت و پیمانکار نیز انتخاب شد. اداره کل نوسازی برای تعداد ۳۵ مدرسه، یک قراردادی در حدود ۱ همت منعقد نمود.
وی عنوان کرد: اداره کل راه و شهرسازی متعهد شد که ۵۰ درصد از مبلغ این قرارداد را بتواند متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکنی را از محل اعتبارات صندوق ملی مسکن پرداخت کند. 
زنجیرانی تصریح کرد: در همین راستا ما اولین صورت‌وضعیت را ارسال کردیم و در فرایند پرداخت صندوق ملی مسکن قرار گرفته است و باتوجه‌به پرداخت، سرعت ساخت مدارس نیز بیشتر خواهد شد.

انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50763