printlogo


با صدور بیانیه‌ای اعلام شد؛
حمایت حوزه‌های علمیه از عملیات موشکی سپاه
کد خبر: 50764
مدیر حوزه‌های علمیه در بیانیه‌ای بر حمایت حوزه‌های علمیه از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش علیه رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» متن بیانیه قدردانی و حمایت حوزه‌های علمیه از فرماندهی معظم کل قوا و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه، ارتش و نیروهای مسلح که به امضای آیت‌الله اعرافی رسیده است، بدین شرح است:
بسم‌الله القاصم الجبارین مبیر الظالمین
إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ
خبر حمله شجاعانه، جوانمردانه و عادلانه سپاه دلاور اسلامی به رژیم سفاک، وقیح و بی‌آبروی صهیونیستی دل مالامال از خشم و غم آزادگان و مسلمانان جهان و جبهه عزت‌مند مقاومت را که مصیبت‌زده غم شهادت سید و سالار جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله بود، سرشار از شادی و افتخار نمود.
حوزه‌های علمیه با همه وجود از تدابیر حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا، مسئولان غیور کشور و فرماندهان مجاهد و سربلند سپاه و ارتش و نیروهای مسلح سپاسگزار بوده و دفاع مشروع و معقول آنان از کیان جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت را مطابق موازین بین‌المللی، معیارهای شرعی و عقلی و انسانی می‌داند و از آن حمایت همه‌جانبه و جانانه به عمل می‌آورد.
همه ملت شریف ایران، علما، نخبگان و جوانان، زنان و مردان ایران مصرانه از مسئولان می‌خواهند هرگونه تهدید یا عکس‌العمل رژیم صهیونیستی و دولت‌های جنایت‌کار پشتیبان آن را با سنگین‌ترین و شدیدترین پاسخ همراه کند.
ووَلَیَنْصُرَنَّ اللَّهُ مَنْ یَنْصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ
علیرضا اعرافی

انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50764