printlogo


عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:
فروپاشی اسرائیل نزدیک است
کد خبر: 50795
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه وعده ایران شعار نیست، گفت: حمله اخیر نشان داد که اسرائیل شکننده و آسیب‌پذیر و فروپاشی آن‌ها نزدیک است.
مهدی جمشیدی، کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» با اشاره به پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: موشک‌های ایران توانست گنبد آهنین را در هم بشکند و اتفاقی تاریخی را رقم بزند.
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها در حیرت هستند که چگونه در کمترین زمان ایران توانست دویست موشک به اسرائیل پرتاب کند و بسیاری از آن‌ها هم به مواضع نظامی و امنیتی اصابت کرده که خسارات فراوانی به بار آورده است.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه استحکام گنبد آهنین را تمام دنیا دیدند، گفت: در این حمله از طریق رسانه‌ها و شبکه اجتماعی به‌وضوح دیدیم که چه بر سر رژیم صهیونیستی آمد و آن شوکت پوشالی آن‌ها از بین رفت.
وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی تاکنون این مقدار تحقیر نشده بود و تمام دنیا دیدند که چگونه موشک‌باران شدند و امنیت آن‌ها به خطر افتاد. رژیم صهیونیستی فهمید که وعده ایران شعار توخالی نیست و با کسی تعارف ندارد.
جمشیدی با اشاره به اینکه فروپاشی اسرائیل نزدیک است، خاطرنشان کرد: حمله اخیر نشان داد که اسرائیل شکننده و آسیب‌پذیر است و طبق وعده رهبری فروپاشی این رژیم خیلی نزدیک است.


انتهای خبر /160

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50795