printlogo


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:
تنگه هرمز و باب‌المندب بسته می‌شود
کد خبر: 50797
نماینده مردم قم در مجلس گفت: اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند، دو تنگه بسیار مهم و سوق‌الجیشی تنگه هرمز و باب‌المندب هر دو در اختیار ایران و یمن قرار دارد هر دو بسته می‌شود که در این صورت کل جهان غرب دچار بحران انرژی خواهد شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم روانبخش با اشاره به اینکه عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ باعث شادی و غرور بین همه مردم با تفکرات سیاسی متفاوتی شد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» اظهار داشت: عملیات وعده صادق ۲ خواست ملی و دینی مردم ایران بود، زمانی که شهید اسماعیل هنیه مهمان مردم ایران بود و در خاک ایران ترور شد غرور ملت ایران جریحه‌دار شد و برای مردم ایران این اتفاق بسیار ناراحت‌کننده بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعد از ترور شهید اسماعیل هنیه مردم ایران درخواست انتقام داشتند ملت عرب نیز همین درخواست را داشت؛ زیرا مهمان برای عرب بسیار مهم است و اگر کسی مهمان را به قتل برسانند تا انتقام نگیرند دست‌بردار نخواهند بود.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران هم اعلام کرد از رژیم صهیونیستی انتقامی سخت‌تر از وعده صادق ۱ خواهد گرفت، منتهی برای گرفتن یک انتقام سخت شرایطی باید فراهم شود از جمله شرایط سیاسی و بین‌المللی آن باید فراهم شود.

روانبخش اضافه کرد: برای یک عملیات آمادگی‌های رزمی و لجستیکی هم باید فراهم شود، در این حمله قرار بود موشک از سمت ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک شود که از آسمان کشورهایی باید عبور می‌کرد که به‌عنوان گنبد ثابت و متحرک رژیم صهیونیستی عمل می‌کردند از طرفی باید از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی که میلیاردها دلار برای آن هزینه‌ کرده بود عبور می‌کرد، طراحی این عملیات بسیار پیچیده بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: خوشبختانه ۸۰ درصد موشک‌های شلیک شده به هدف اصابت کرد از طرفی باید این آمادگی وجود داشته باشد تا اگر دشمن بخواهد پاسخی بدهد باید برای ۱۰ مرحله آماده باشیم؛ یعنی به‌اندازه ۱۰ برابر ۲۰۰ موشک شلیک شده آماده داشته باشیم تا مواضع رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه و خلیج‌فارس را مورد هدف قرار دهیم اگر اسرائیل حرکتی انجام می‌داد هم مواضع آمریکا و هم دولت‌های غربی و عربی مورد هدف موشک‌های جمهوری اسلامی ایران بودند؛ زیرا اینها تأمین‌کننده سلاح برای رژیم صهیونیستی هستند.

وی گفت: به همین دلایل انجام عملیات زمان بر بود و یک عملیات گسترده و بزرگ آماده شد شلیک هم‌زمان ۲۰۰ موشک دوربرد یک پدیده جدید و یک درس عبرت برای اسرائیل بود.

روانبخش تأکید کرد: هشدارهای لازم داده شده است اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست از پا خطا کند این بار برخورد بسیار شدیدتر خواهد بود، اگر بخواهند منابع ایران را مورد هدف قرار دهند همه منابع نفتی و پالایشگاه‌های دولت‌های پشتیبان این رژیم مورد هدف موشک‌های ایران قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: دو تنگه بسیار مهم و سوق‌الجیشی تنگه هرمز و باب‌المندب هر دو در اختیار ایران و یمن قرار دارد هر دو بسته میشود که در این صورت کل جهان غرب دچار بحران انرژی خواهد شد، وعده صادق ۲ یک سیلی بود که اگر حرکات تروریستی را ادامه دهند ضربات سهمگین‌تری دریافت خواهند کرد.

انتهای خبر /170

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50797