printlogo


رئیس جامعه المصطفی العالمیه:
امروز درگیر جنگ بزرگ تمدنی در عالم هستیم
کد خبر: 50816
رئیس جامعه المصطفی العالمیه با اشاره به اینکه نظام سلطه با تمام قوا و امکانات خود از رژیم جعلی در حال حمایت است، گفت: امروز درگیر جنگ بزرگ تمدنی در عالم هستیم و یقیناً طبق وعده‌های الهی با پیروزی جبهه حق خاتمه خواهد یافت. ما به وعده خداوند باور داریم و می‌دانیم که نصرت خداوند نزدیک است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر عباسی ظهر امروز در مراسم هفتمین روز شهادت سید حسن نصرالله و همراهانش و آغاز سال تحصیلی جامعه المصطفی با اشاره به اینکه در این ایام مناسبت‌های متعددی داشتیم، اظهار داشت: اولین مناسبت در این ایام آغاز سال تحصیلی برای شما دانشجویان است که آن را تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: در این روزها حوادث مختلف تلخ و شیرینی را هم شاهد بودیم. حادثه تلخی که ذائقه ما را تلخ و قلب ما را جریحه‌دار کرد شهادت علامه مجاهد سید حسن نصرالله بود که حادثه تلخی برای همه ما است.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه افزود: از دست دادن این‌چنین انسان بزرگ، شخصیت تاریخ‌ساز که ده‌ها سال پرچم مقاومت اسلامی در منطقه را بر دوش داشت قطعاً مصیبت سختی است که از خداوند می‌خواهیم این مصیبت سخت را برای ما جبران کند.
وی بیان کرد: البته خود را با این بشارت الهی تسکین می‌دهیم که خداوند فرمود ما باور داریم که این شهدا زنده هستند و نزد خداوند روزی‌دارند و برکات وجودی آن‌ها امتداد دارد و کماکان می‌توانیم از آثار وجودی آن‌ها بهره بگیریم.
حجت‌الاسلام عباسی با اشاره به اینکه بشریت در حال گذر کردن از یک پیچ تاریخی است، ادامه داد: شهدا امروز در مرتبه‌ای از عالم قرار دارند که از فضل و لطف و عنایت خداوند خوشحال هستند و درعین‌حال به ما و شما که جاماندگان این مسیر هستیم و هنوز در این عالم قرار داریم بشارت می‌دهند که این مسیر نورانی جای خوف و ترس و نگرانی نیست و بایستی با قلب مطمئن این مسیر را دنبال کنیم.
وی افزود: پس‌ازاین حادثه تلخ شاهد ضرباتی از جبهه مقاومت و ضربه سنگین نظام اسلامی بر پیکره فرسوده صهیونیستی بودیم که همه این‌ها نشانه‌های یک رویارویی جبهه حق با جبهه باطل است. امروز ما در یک نقطه تعیین‌کننده حساس تاریخ بشر قرارگرفته‌ایم.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه ادامه داد: شما می‌دانید یک نظامی بر عالم حاکم شده است که خود را بر عالم و بشریت تحمیل کرده است. یک نظام استکباری و استعماری که بنا دارد اجازه بروز و ظهور هیچ صدایی را ندهد.
وی تأکید کرد: این نظام استکباری و استعماری چند صدسال است که در عالم ما خود را برای جهان تحمیل کرده است که اگر نقشه جغرافیایی جهان را ببینیم درمی‌یابیم که ۲۰۰ کشور در دنیاداریم که۱۳۰ کشور سابقه مستعمره این نظام استکباری و استعماری رادارند.
حجت‌الاسلام عباسی تصریح کرد: این نظامی که خود را به این شکل بر عالم تحمیل کرده است از آن استعمار قدیم و کهنه به این شکل جدید درآمده است که خود آن را نظام نوین جهانی می‌نامد و می‌خواهد با این نام خود را برجهان تحمیل کند.
وی گفت: امروز یک نظام سلطه و استعمار جدید هستیم که می‌خواهد این نظام را حفظ کند اما از سوی دیگر شاهد یک شجره طیبه هستیم که بنا دارد این نظام سلطه را از بین ببرد. انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی مهم‌ترین عناصر این نظام جدید عدالت‌خواه هستند.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه بیان کرد: این رژیم جعلی که در منطقه حضور دارد از خود هیچ اصالتی ندارد و درواقع رژیم جعلی خط مقدم و پادگان این نظام سلطه است که در منطقه کاشته شده است. امروز ما با یک جمعیت یهودی که از تمام دنیا اینجا جمع شده‌اند مواجه نیستیم بلکه با تمام نظام سلطه مواجه هستیم.
وی ادامه داد: لذا شهدا و قهرمانانی مانند سید حسن نصرالله پنجه در پنجه  این نظام سلطه انداخته‌اند. امروز می‌بینیم که نظام سلطه چگونه از این خط مقدم خود باقدرت دفاع می‌کند و از هیچ حمایتی دریغ نکرده است.
حجت‌الاسلام عباسی یادآور شد: امروز قدرت رسانه‌ای، قدرت اقتصادی، قوای فرهنگی و تبلیغی نظام سلطه در اختیار این رژیم جعلی گذاشته‌شده است و با تمام توان از این رژیم در حال دفاع است. ما امروز درگیر جنگ بزرگ تمدنی در عالم هستیم تمدن مادی و استکباری در مقابل تمدن اسلامی قرارگرفته است.
وی اضافه کرد: این جنگ و نزاعی که میان جبهه حق و مقاومت مقابل جبهه باطل و شیطانی در جریان است یقیناً طبق وعده‌های الهی با پیروزی جبهه حق خاتمه خواهد یافت. ما به وعده خداوند باور داریم و می‌دانیم که نصرت خداوند نزدیک است.
رئیس جامعه المصطفی العالمیه در خاتمه گفت: امروز مراکز علمی و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی بایستی تبیین و ترویج کننده این گفتمان الهی در عالم باشند.


انتهای خبر /

 
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/50816