وی افزود: یکی از محورهای مهم برای رسیدن به این هدف، آموزش نیروی انسانی و همچنین بحث بازاریابی برای فروش هرچه بهتر محصولات بهخصوص در بازارهای جهانی است که دراینرابطه معاونت صنایع کوچک در سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران این مسئولیت را بهعنوان اولویت مهم کاری دنبال میکند.
وی ادامه داد: برای موفقیت در صادرات و حضور مؤثر در بازارهای جهانی باید محصولات تولیدی واحدهای ما توان رقابت با نمونههای خارجی را داشته باشند و دراینخصوص ساله تکمیل زنجیره تولید اهمیت بسیار زیادی دارد که دراینرابطه نیز وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامههای خوبی را در دست اجرا دارد.
لینک مطلب: | http://javaneparsi.ir/News/item/52659 |