printlogo


برینتون ترانت» تروریست، محصول اندیشه ترامپیسم
کد خبر: 5310
من تروریست، برینتون ترانت هستم، درخواستی برای وثیقه گذاشتن و یا کفالت ندارم چون بعد از عملیات جایی بهتر از زندان برای برنامه ریزی بعدی ندارم. شاید در آینده متوجه شوید اروپایی برای دفاع از حق من تروریست بر مبنای بیانیه حقوق بشر چه تلاش هایی خواهند کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، قاسم جعفری عضو هیات علمی دانشگاه و عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی یادداشتی درباره حادثه تروریستی در نیوزلند نوشت: مدتی بود اسلحه خود را منقش به تصویر فرماندهان اروپایی جنگ‌های صلیبی به نمایش می گذاشت. او که نامش " ترانت " است هم قافیگی خاصی با نام " ترامپ " دارد. عجیب اینکه مرامش نیز ترامپی است و گفته است ترامپ صدای واقعی نژاد سفید است . - ترامپ معتقد است او اصلا حرف نژادپرستانه، اسلام هراسانه و حتی نفرت انگیز نزده است- ترانت  می گوید تروریست نروژی که سال های قبل  مسجدی را قربانگاه ده ها نمازگزار کرده بود، الگوی اوست.

اول قصد اجرای نقشه شومش را در کشوری دیگر داشته است. بعدها در نیوزیلند مسجد دیگری را انتخاب کرده، اما در نهایت مسجد نور در شهر "گراوتون" به دلیل شلوغی و جمعیت بیشتر انتخاب شده است. - مبادا باور کنید که این نقشه ها به صورت تیمی انجام شده و گروه ها و جریاناتی پشتوانه فکری و مالی کرده اند.! فقط بپذیرید که این تراژدی غم انگیز برخاسته از مغز و اندیشه چرکین یک نفر است  پخش زنده صحنه جنایت هم نباید دلیل بر وجود جریان تروریستی و همدستانی دانست که اگر پی گیری شود خیلی چیزها کشف می شود! اصلا این اقدام نهایتا یک اقدام مسلحانه و مجرمانه است ولی صبغه تروریستی ندارد چون تروریست در عرف اروپا وضع شده برای بدنامی مسلمانان و برچسبی است که بر پیشانی غیر مسلمان نمی چسبد! 

با لباس نظامی و جلیقه ضد گلوله مسجد را می‌پاید و لحظه‌ای را که اوج شلوغی است و مومنان  به خطبه گوش می‌کنند فرصت خوبی تشخیص می‌دهد. - مشغول ذمه‌اید که فکر کنید شاید همدست یا همدستانی در داخل جمعیت داشته که به او  گرا داده باشند! - اصلا سوء ظن به اروپای متمدن نشان عقب ماندگی شماست چون وجهه پاک و مبرای اروپا و غرب عموما با این اتهام زنی های امثال شما مخدوش نمی شود ! 

او ، ترانت، تروریست نازنین را می گویم، با آرامی وارد مسجد شده است ؛ پیرمرد ۷۱ ساله افغانی  به نام داوود نبی با عبارت " hello brother "  استقبالش کرده و او نیز لابد  می دانسته جواب سلام واجب است که با خونسردی کامل اولین نفر او را در خون می افکند و باقی ماجرا. 
چقدر سخت است که به کسی سلام و تحیت تقدیم کنی و در طرفةالعینی معلوم شود او شیطانی است در صورت بشر.!  ادعا دارد که می خواسته انتقام تمام کسانی را بگیرد که در طول تاریخ در جنگ با مسلمانان کشته شده اند .

برخی اروپایی ها هم گفته اند مقصر  این حادثه کشتار جمعی و مواردی از این قبیل مسلمانانند که به اروپا آمده اند و یا اروپایی هایی هستند که مسلمان شده اند. - راست هم میگن چرا نماز می خوانی و شعار توحید سر می دهی ؟! حالا که خربزه خوردی باید پای لرزش بایستی .باید بفهمی که در جایی که کدخدا هست نباید حرف از خدا بزنی  ! شما حتی از قرآن خودتون هم عبرت نگرفتید که فرعون چه بلایی سر اونایی آورد که خدای واحد موسی را به شعار " انا ربکم الاعلی " ی فرعون ترجیح دادند. تازه به شما رحم کرده که به جای دار زدن بر شاخه های درخت و بریدن دست و پا با سرب  داغ و گلوله مغزتان را از هم پاشیده و یا سینه تان را شکافته است . البته شما مطمئن باشید اگر راه بهتری برای گرفتن جانتان بود آنقدر معرفت !  داشت که به کار برد.

البته راه های سخت تری هم بود مثل آنچه که تیم " ابومنشار " (پدر اره ) ولی عهد عربستان با  خاشقچی خبرنگار نه چندان مخالفشان انجام دادند.آن ها هم موقع قصابی جسد خاشقچی آواز مخصوص گوش می کردند تا خدای ناخواسته اثر بدی بر روح و روان مبارکشان نماند ! 

ما می دانیم شما در قرآنتان سوره ای دارید به نا بروج که حکایت اصحاب اخدود را آورده که به دلیل رویه توحیدی شان و ایمان به خدای عزیز و حکیم در شکاف بین دو کوه به آتش کشیده شدند " (وَمَا نَقَمُوا۟ مِنۡهُمۡ إِلَّاۤ أَن یُؤۡمِنُوا۟ بِٱللَّهِ ٱلۡعَزِیزِ ٱلۡحَمِیدِ) البروج 8  اگر بدانید آن موقع که  استارت عملیات را زدم  و بانگ برآوردم که جشن را شروع می کنیم، چه لذتی داشت.

در آن لحظه یکی از آهنگ های مشهور نژادپرستی را می شنیدم و همزمان همچون کسی که وارد بازی اکشن کامپیوتری شده است نمازگزاران را همچون سربازان لشکر دشمن در حال فرار به این سو و آنسو تار و مار می کردم و وارد مرحله جدید می شدم. چه کیفی داشت وقتی  فریاد می زدم "remove kebab " مسلمانان را چون قطعه کباب باید حذف کرد. وقتی ماشه را می چکاندم به یاد رجزهای صرب ها می افتادم که خطاب به فرمانده ، " رادوان کارادزیج "  می گفتند این مسلمانی سوسک را بکشید و نسلشان را از زمین براندازید.

گرچه خیلی ها کار مرا عملا تروریستی می خوانند اما من اسمش را می گذارم "  عملیات پاکسازی "باید اروپا از مسلمان پاک شود! الآن هم هیچ نگرانی ندارم جز آن که عملیات های دیگری را که در نظر داشتم فعلا نمی توانم پی گیرم . اما مدیونید که فکرکنید ما یک سازمان تروریستی هستیم و ممکن است در غیاب من دیگرانی دست به اقدام بزنند.

این که کی و کجا و چگونه بماند تا وقت خودش. گر چه خیلی امیدوارم وقتی آب ها از آسیاب افتاد و اذهان عمومی به خبرهای دیگری مشغول شد خودم با تبرئه  شدن احتمالی و یا نهایتا تحمل مختصر مجازاتی ، به دور از نامحرمان و برخی خبرنگارهای فضول ! بیرون بیام و کار خود را تمام کنم. آخر کشتن پنجاه تا مسلمان و زخمی کردن ده ها نفر دیگر که جرم چنان سنگینی در قوانین غرب متمدن نیست تا احساس نا امیدی کلی بر من دست دهد ! مگر وقتی برخی به ظاهر مسلمان سایرین را می کشند کسی در پی مجازات آنهاست؟

همه شاهدند چهار سال تمام است سعودی ها از زمین و هوا و دریا چون گرگی به جان مردم فقیر و رنجیده و وبا زده یمن افتاده اند و تنها و تنها تشویق می شوند حالا به این ۵۰ - ۱۰۰ نفر گیر داده اید.؟! این کار من را هم در ردیف قتل و عام مسلمانان نیجریه و طرفداران شیخ زکزاکی حساب کنید. مگر با آن ها چکار کردند ؟ این نکته را هم بگویم؛ زیاد به این بیانیه دادن و محکوم کردن رهبران اروپایی و امریکایی یا این که گفتند حلقه امنیتی مساجد را تقویت می کنند دل خوش نکنید چون همه ی  این ها برای آبرو داریست و نه از سر اعتقاد دیدید که موقع حضورم در دادگاه قاضی دستور داد چهره من شطرنجی شود تا حقم ضایع نشود.

تکلیف سران کشورهای به اصطلاح اسلامی هم که کاملا روشن است. فوقش  چند روز دیگر جمع می شوند و با برق سکه و زرق دلارهای امریکا بیانیه می دهند که حضور  ایران در سوریه و جنگش با داعش و وجودش در جزایر سه گانه که خاک خودش هست را محکوم می کنیم ! راست هم می گویند اگر ایرانی ها به کمک دولت ها و ملت های سوریه و عراق و..نمی آمدند و داعش را متلاشی نمی کردند الآن چنان کشتارهایی آنجا بود که قتل و عام ۱۰۰ نفری در نیوزیلند به چشم نمی آمد. پس باز هم  همچون ۱۱ سپتامبر که اتباع سعودی بازیچه اش بودند ولی قاضی امریکایی ایران را به پرداخت خسارت محکوم کرد مقصر اصلی ایران است! 

خلاصه من تروریست خوشحال ، برینتون ترانت هستم ۲۸ سال دارم و در کمال آرامش با علامت مخصوص برتری سفیدها وارد دادگاه شدم. درخواستی هم برای وثیقه گذاشتن و یا کفالت نداشتم چون بعد از این عملیات جایی بهتر از زندان برای برنامه ریزی بعدی ندارم. شاید در آینده متوجه بشوید اروپایی برای دفاع از حق من تروریست بر مبنای بیانیه حقوق بشر چه تلاش هایی خواهند کرد.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://javaneparsi.ir/News/item/5310