بن بست بین اینتر و یونایتد بر سر لوکاکو

مذاکرات برای انتقال روملو لوکاکو به سن سیرو به بن بست خورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یکی از اهداف مهم اینتر تحت هدایت آنتونیو کونته تقویت خط حمله این تیم است و روملو لوکاکو، گلزن بلژیکی و تنومند یونایتد در لیست خرید سرمربی جدید و ایتالیایی نراتزوری قرار دارد.

 

گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد اینتر با پیشنهادی 60 میلیون یورویی برای خرید لوکاکو اقدام کرده اما یونایتد حاضر نیست مهاجم خود را کمتر از رقم 85 میلیون یورو به فروش برساند و همین اختلاف 25 میلیون یورویی، شرایط را برای انتقال لوکاکو به ایتالیا دشوار ساخته است.

 

 

همچنین اینتر درخواست معاوضه روملو لوکاکو با مائورو ایکاردی، مهاجم مورد غضب قرار گرفته خود را تقدیم مدیران یونایتد کرده اند اما باشگاه انگلیسی تحت هیچ شرایطی خواهان خرید مائوریتو نیست و این پیشنهاد نیز از سوی یونایتد رد شده است.

 

امروز اخباری در نشریات فرانسوی در مورد تمایل اینتر به خرید نیکلاس په په، مهاجم جوان لیل با رقم 90 میلیون یورو منتشر شد و ممکن است نراتزوری با توجه به قیمت بالای لوکاکو، در ادامه از جذب این مهاجم بلژیکی انصراف بدهد. خود روملو لوکاکو تمایل زیادی به انتقال به ایتالیا و کار کردن زیر نظر کونته دارد اما انگار شرایط برای نهایی شدن این انتقال فراهم کنند.




انتهای پیام/
http://javaneparsi.ir/10036
کلیدواژه: بن بست لوکاکو اینتر
اخبار مرتبط

نظرات شما