داغ سردار سلیمانی، بزم آمریکا را به عزای ابدی تبدیل خواهد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  در پی اقدام آمریکا در ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران، جامعه اسلامی مهندسین پیامی صادر کرد.

متن جامعه اسلامی مهندسین را در ادامه می‌خوانید.

بسم الله الرّحمن الرّحیم 

انا لله و انا الیه راجعون 

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى‌ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر، ناگهانی و دردناک بود. سردار سلیمانی آسمانی شد. شهید حاج قاسم به آرزوی دیرینه اش و مزد مجاهدتها و ایثارگریهایش در راه خدا رسید اما حرامیان و حرامزاده ها بدانند که نه پرچم علمدار کربلا که عصر عاشورا به خاک و خون غلتید بر زمین ماند و نه امروز پرچم مقاومت با شهادت حاج قاسم سلیمانی بر زمین خواهد ماند.

داغ سردار مقاومت آتشی را در دلهای همه عدالتخواهان و آزادی خواهان منطقه روشن خواهد ساخت که بزم لحظه ای امریکا و اسرائیل و گاوهای شیرده آنان را در منطقه به عزای ابدی تبدیل خواهد کرد.

عاشقان و تربیت یافتگان مکتب حسینی انتقام سختی از تروریست های امریکایی در سراسر جبهه مقاومت خواهند گرفت و خون سردار محبوب دلها درخت مقاومت را تنومندتر و راه مجاهدتهای مسلمانان را روشن تر خواهد ساخت.

جامعه اسلامی مهندسین شهادت جانگداز سردار والامقام، شهید حاج قاسم سلیمانی را به پیشگاه مقدس امام عصر(ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری(حفظ الله تعالی)، ملت سرافراز ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال می خواهد روح بلند سردار شهید را با ارواح طیبه شهدا و صلحا و سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور فرماید.




انتهای پیام/
http://javaneparsi.ir/15045
اخبار مرتبط

نظرات شما