عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با قم فردا:

توسعه و شکوفایی انقلاب در چهل سال دوم محقق خواهد شد / فرمانداران غیر همسو با دولت باید برکنار شوند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به‌خوبی تمامی توطئه‌ها را پشت سر گذاشته است، گفت: توسعه و شکوفایی انقلاب در چهل سال دوم محقق خواهد شد.

محمدحسین صفارهرندی  در حاشیه سلسله‌نشست‌های دهه فجر انقلاب اسلامی که در قم برگزار می‌شود در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به چالش‌های پیش روی ما اظهار داشت: توسعه و شکوفایی انقلاب در چهل سال دوم محقق خواهد شد و مشکلات کنونی که در کشور وجود دارد بخشی از آن به علت تحریم‌ها و مشکلات بیرونی است اما عمده آن‌ها از به داخل کشور برمی‌گردد.
وی با انتقادات از فرصت‌سوزی‌هایی که دولت‌ها در دهه 90 داشتند، تصریح کرد: مسئولان کنونی کشور بارها اذعان کرده‌اند که راه‌حل مشکلات را باید در داخل و توانمندی‌های داخلی پیدا کرد و علاوه بر این در روابط خارجی نیز تاکید دارند که باید از ظرفیت همه کشورها استفاده کرد و به عبارت ساده‌تر روابط خارجی را به آمریکا خلاصه نکرده‌اند که قابل‌تقدیر است.
صفارهرندی  در پاسخ به این سؤال که برخی از فرمانداران دولت قبلی بر مسند کار هستند، ابراز داشت: خیلی از فرمانداران و مسئولان دولت قبلی بر سرکار هستند که باید تجدیدنظری در این زمینه صورت بگیرد و افرادی که با دولت جهادی همسویی ندارند تغییر کنند.
وی تصریح کرد: اراده‌ای که در مرکزیت این دولت وجود دارد مصمم و جدی است و قطعاً مسببان وضع فعلی در مسند کارها حضور نخواهند نداشت.

انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/31243
اخبار مرتبط

نظرات شما