برپایی نمایشگاه «تجسم هنر» در نگارستان فرهنگ قم

چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان قم با عنوان نمایشگاه «تجسم هنر» در نگارستان فرهنگ آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در استان قم با عنوان نمایشگاه «تجسم هنر» در نگارستان فرهنگ آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه که همزمان در ۳۰ استان کشور برگزار می‌شود، آثار هنرمندان استان قم در بخش‌های خوشنویسی، نقاشی، تصویرسازی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور و عکاسی به نمایش در آمده است.

در این نمایشگاه ۴۰ اثر از ۱۵ هنرمند؛ علی ایرانی و حامد فقیهی در خوشنویسی، علی فلاح کردی و سیده فاطمه هاشمی در بخش نقاشی، امیر مهدی گل محمدی، حسین باوی و حسین رجب غلامحسینی در بخش تصویرسازی، وحید یعقوبلو و علیرضا گیوه چی در بخش گرافیک، مریم بازوکار، طاهره عسگری و الهه فتاحی در بخش نگارگری، احسان چراغی ایرانشاهی در بخش کاریکاتور و حسین یاراحمدی و امیر مسعود عربشاهی در بخش عکاسی آثارشان به به معرض دید گذاشته شده است.

این نمایشگاه با هدف تقویت فرهنگ بصری جامعه و تبادل دانش و تجربیات حرفه‌ای هنرمندان برپا شده است.

لازم به توضیح است آثار نفرات شاخص معرفی شده از سوی انجمن های عکاسان و خوشنویسان و نفرات برتر آخرین دوسالانه های انجمن هنرهای تجسمی برای داوری به ستاد چهاردهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر ارسال گردید که نفرات و آثار فوق مورد تایید قرار گرفت.

نمایشگاه «تجسم هنر» از روز شانزدهم بهمن در نگارخانه فرهنگ با حضور اساتید، هنرمندان و مسئولین آغاز به کار کرد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت بازدید همه روزه صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نگارخانه فرهنگ مراجعه کنند.

همچنین همزمان با برگزاری این نمایشگاه «تجسم هنر»، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی در تمامی رشته‌های هنرهای تجسمی در نگارستان فرهنگ برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در این نشست‌ها شرکت کنند.




انتهای پیام/


منبع:شهر بیست
http://javaneparsi.ir/31331
اخبار مرتبط

نظرات شما