اجرای ده ها برنامه جذاب کانون پرورش فکری برای تابستان کودکان قمی

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: ده ها عنوان برنامه جذاب ویژه تابستان برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد غفاری اظهار داشت: فرآیند ثبت نام برای کارگاه‌های حضوری ویژه فصل تابستان اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه آغاز شد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: ایجاد نشاط و شادابی و تقویت روحیه کودکان و نوجوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت و کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی از بین کودکان و نوجوانان مهم‌ترین اهداف کانون برای ایجاد کارگاه‌های تابستانی بوده است.

وی گفت: کارگاه‌های تخصصی تدارک دیده شده برای کودکان و نوجوانان استان قم را دوره‌های مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته برای گروه‌های سنی مختلف تشکیل می‌دهند که طراحی و برنامه‌ریزی لازم برای آنها انجام شده است.

غفاری بیان کرد: متقاضیانی که می‌خواهند در کارگاه‌ها چه کارگاه‌های عمومی و چه کارگاه‌های تخصصی شرکت کنند می‌توانند به مراکز کانون مراجعه و ثبت نام را انجام دهند تا از ده‌ها عنوان دوره جذاب فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و فناوری بهره‌مند شوند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با اشاره به فعالیت‌های کتاب محور کانون پرورش فکری قم برای تابستان گفت: مهارت‌های خوب گفتن و خوب شنیدن و خوب گفتن (قصه گوئی) یکی از این فعالیت‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امانت کتاب، بحث کتاب، آشنایی با قرآن و احادیث، پخش و بحث انیمیشن و نقد فیلم، نشریه نگاری کاغذی و الکترونیکی، شناخت سرزمین، مفاخر، مشاغل، وقایع از دیگر فعالیت‌های کتاب محور برای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم است.

غفاری اظهار داشت: عکاسی، نقاشی، طراحی، نمایش خلاق و بازیگری، نقالی، نجوم، رباتیک و شطرنج از کارگاه‌های تدارک دیده شده برای فصل تابستان امسال هستند.

وی افزود: کارگاه‌های دیگری از جمله نوشتن خلاق، خوانش متون کهن، هنرهای بومی و سنتی، خوشنویسی، سفال‌گری، لعاب سرد، پویانمایی،، زیست‌شناسی و ورکشاپ‌های علمی نیز تابستان امسال برای اعضای کانون در قم تدارک دیده شده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ابراز داشت: علاقه‌مندان به استفاده از خدمات و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی هنری کانون دراستان قم مراجعه کنند.


انتهای پیام/


منبع:مهر
http://javaneparsi.ir/34276
اخبار مرتبط

نظرات شما