مدیر اجرایی موکب مردمی بانوان فاطمی مطرح کرد:

فعالیت موکب مردمی بانوان فاطمی در قالب ۶ کمیته

مدیر اجرایی موکب مردمی بانوان فاطمی بااشاره به اینکه 313 طلبه خواهر مبلغ در موکب حاضر هستند، گفت: موکب بانوان فاطمی فعالیت خود را در قالب ۶ کمیته شامل کمیته‌های تبلیغی، فرهنگی، مراسم و محافل، پشتیبانی و پذیرایی، خدمات رفاهی و درمانی و رسانه‌ای ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت‌الاسلام‌ جواد بهشتی‌پور در نشست خبری با موضوع فعالیت های اربعینی حوزه خواهران با اشاره به اینکه 10موکب به نام حضرت فاطمه زهرا(س) و فاطمه معصومه(س) و موکب بانوان فاطمی است، اظهار داشت: 9موکب در مرزهای کشور در شهر ایلام، مهران، قصرشیرین، گیلان غرب، دهدشت و... برپا شده و یک موکب هم در مسیر نجف به کربلا در عمود 1222 برپا خواهد شد.

وی گفت:  موکب بانوان فاطمی فعالیت خود را در قالب ۶ کمیته شامل کمیته‌های تبلیغی، فرهنگی، مراسم و محافل، پشتیبانی و پذیرایی، خدمات رفاهی و درمانی و رسانه‌ای ارائه می‌دهد.
مدیر اجرایی موکب مردمی بانوان فاطمی با بیان این‌که کمیته تبلیغ با ۳۱۳ طلبه و خواهر مبلغ فعالیت می‌کند، افزود: کمیته فرهنگی در ۲ بخش حسینیه کودک با غرفه‌های متعدد از جمله نقاشی و رنگ‌آمیزی، نمایش، قصه‌گویی، پرده‌خوانی و همچنین خدمات فرهنگی خواهران با حضور مشاوران و اساتید عالی مسلط به زبان‌های مختلف ارائه خدمات می‌کند.
وی اضافه کرد: در کمیته مراسم و محافل نیز برنامه‌هایی از جمله برپایی نماز جماعت، قرائت قرآن با حضور قاریان مطرح و برپایی مراسم عزاداری بعد از نماز برگزار می‌شود و همچنین در کمیته پشتیبانی و پذیرایی نیز روزانه دست کم هفت هزار میان وعده، شربت و آبمیوه توزیع خواهد شد.
حجت الاسلام بهشتی پور ادامه داد: پزشکان متخصص، پرستاران و پزشکان سنتی نیز با استقرار در کمیته خدمات رفاهی و درمانی خواهران خدمات مورد نیاز زائران را ارائه خواهند داد؛ تعمیر کیف، کفش و خیاطی ویژه خواهران از دیگر خدمات این کمیته است.
وی به فعالیت‌های کمیته رسانه‌ای موکب مردمی بانوان فاطمی اشاره و بیان کرد: در این کمیته فعالیت‌هایی از جمله ارتباط با شبکه‌های مختلف سیما و رادیو به‌ویژه برنامه‌های معارفی سیما؛ ارتباط زنده با شبکه‌های رادیویی اربعین و معارف انجام خواهد شد.
مدیر اجرایی موکب مردمی بانوان فاطمی عنوان کرد: تولیدات محتوا برای فضای مجازی و انتشار در شبکه‌های مختلف، تولیدات کوتاه و بلند با موضوع بانوان اربعین و تولید هفت مستند با موضوع بانوان فعال در عرصه اربعین از دیگر فعالیت‌های کمیته رسانه‌ای است.

 

انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/36176
اخبار مرتبط

نظرات شما