معاون استاندار قم: بانک‌ها در پیشبرد اهداف دولت به تکالیف خود عمل کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با تاکید بر اینکه حوزه اقتصادی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است گفت: بانک‌ها در این زمینه نقش موثری دارند، باید در خصوص عمل به تکالیف و وظایفی که دارند، برنامه‌ریزی دقیقی انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محسن امیدیان روز سه‌شنبه در هشتمین جلسه ستاد تسهیلات و رفع موانع تولید استان در تالار امام جواد (ع) استانداری افزود: اگر بانک‌ها به‌خوبی برنامه‌ریزی نکنند، تکالیف متعددی بر عهده شبکه بانکی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: درصورتی‌که وضعیت برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف مشخص شود، فارغ از منافعی که برای بانک‌ها در پی دارد، استانداری نیز کمک‌های لازم را به آن‌ها ارائه خواهد داد.

امیدیان در بخشی از سخنان خود با قدردانی از همه دستگاه‌های عضو ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: طبق اعلام معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم بر اساس آمار ۶ ماهه سال گذشته، هم در حوزه مصوبه‌ها و هم درصد مصوبه‌های نهایی شده و همچنین شمول مصوبه‌ها و بخش‌های مختلف تولید، نخستین رتبه را به دست آورده است.

معاون استاندار قم بیان داشت: این نشان دهنده ظرفیت خوبی است که در استان داریم، هرجایی که کار را درست انجام دادیم، نتیجه گرفتیم.


انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://javaneparsi.ir/36260
اخبار مرتبط

نظرات شما