در دریاچه شهر دستجرد؛

اولین مسابقات قهرمانی بانوان قایقران قم برگزار شد

اولین دوره مسابقات قهرمانی قایقرانی بانوان استان قم به مناسبت دهه ولایت و امامت در دریاچه دهکده صبا شهر دستجرد قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اولین دوره مسابقات قهرمانی قایقرانی استان قم به مناسبت دهه ولایت و امامت روز یکشنبه ۱۱ تیر ویژه بانوان با حضور معصومه آمره عضو شورای اسلامی شهر قم، خانم بیگی عضو شورای اسلامی شهر دستجرد، رنگرز از تربیت‌بدنی قم و جمعی از خانواده شهدا در دریاچه دهکده سلامت صبا در شهر دستجرد برگزار شد، روز سه‌شنبه ۱۳ تیر نیز در بخش آقایان مسابقات برگزار خواهد شد.
مجید ولی در این زمینه اظهار داشت: مسابقات در بخش بانوان با حضور حدود ۳۰ شرکت‌کننده در سه رده سنی برگزار شد، این رویداد در تاریخ ورزش قم بی‌سابقه بوده است.
رئیس هیئت قایقرانی استان قم افزود: با وجود عمر کوتاه قایقرانی خوشبختانه استقبال خوبی از سوی مردم قم مخصوصاً بانوان صورت‌گرفته که ظرفیت‌های خوبی نیز شناسایی شده است امید است با همکاری بیشتر مسئولان قم شاهد رشد و حتی حضور قایقرانی قم در سطح ملی باشیم.
ولی با اشاره به اهدای جوایز به بانوان شرکت‌کننده باحجاب در این مسابقات بیان داشت: برای بانوان در جامعه اسلامی هیچ مدالی بالاتر از حجاب نیست، ورزشکاران زن مسلمان بارها در میادین ملی و بین‌المللی نشان دادند حجاب مانع ورزش و فعالیت بانوان نیست، ورزش استان قم در بخش بانوان باید الگویی برای دیگر استان‌ها باشد.
وی ادامه داد: محیط سالم ورزشی باعث اعتماد خانواده‌ها به ورزش است و خوشبختانه قایقرانی قم یکی از سالم‌ترین ورزش‌ها است این را والدین و خود ورزشکاران اعلام کردند.
در این مسابقات که در ۳ رده سنی برگزار شد در رده سنی بزرگسالان به ترتیب شیما سقایی، ملیحه حیدری، فاطمه قناتی و در رده سنی امید رعنا الماسی، زهرا نوروزی، حسنا کاظم‌پور و در رده سنی نوجوانان رویا پیر نظر، کوثر مهدیون و ریحانه علیدوست مقام اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در این مسابقات به ۳ نفر از شرکت‌کنندگان باحجاب برتر هدایایی اهدا شد و از خانواده شهید زینعلی از شهدای شهر دستجرد تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/43488
اخبار مرتبط

نظرات شما