در دو شاخص عمومی و اختصاصی در گروه فرهنگی؛

فنی و حرفه‌ای قم رتبه برتر جشنواره شهید رجایی را کسب کرد

اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی در گروه فرهنگی، علمی و آموزشی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود عرب در جشنواره شهید رجایی استان قم با کسب رتبه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی گروه فرهنگی، علمی و آموزشی انتخاب شد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، با بیان اینکه موفقیت در ارائه آموزش‌های مهارتی به جامعه همواره حاصل تلاش جمعی است، اظهار داشت: این موفقیت نتیجه تلاش‌های همکارانم در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است و بدون تردید، کسب این عناوین در جشنواره شهید رجایی که باهدف توسعه فرهنگ خدمت‌رسانی و آگاهی مردم از عملکرد مدیران برگزارمی شود، همه کارکنان این اداره کل، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان، آموزشگاه‌های آزاد و شرکای اجتماعی مهارتی استان سهیم بوده‌اند و این عنوان متعلق به خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم است.
عرب افزود: این مسیر با فراهم‌کردن زمینه حضور و مشارکت نخبگان، صاحب‌نظران در همه امور از جمله راهبردهای اجرایی در بخش اجرای آموزش فنی و حرفه‌ای، موفقیت‌های چشمگیری در رشد شاخص‌ها و برنامه‌های ملی حاصل شده است و مسیر توسعه را برای دستیابی به آنچه شایسته نام این استان سرافراز است، هموار کرده است.
انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/45308
اخبار مرتبط

نظرات شما