لیگ دسته یک والیبال کشور؛

افق قم آرتین خراسان را شکست داد

تیم افق کریمه قم در چارچوب هفته هشتم لیگ دسته یک والیبال کشور موفق به شکست آرتین خراسان شد تا به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دیدار تیم‌های افق قم و آرتین خراسان در لیگ دسته یک والیبال کشور شامگاه جمعه در سالن ورزشی شهدای دروازه ری قم برگزار شد و تیم افق قم با نتیجه سه بر دو میهمان خود آرتین خراسان را شکست داد.

تیم افق قم ست‌های اول، سوم و پنجم این دیدار را به ترتیب یا نتایج ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۲ به سود خود خاتمه داد. آرتین خراسان نیز ست‌های دوم و چهارم را با نتایج ۲۶ بر ۲۴ و ۲۶ بر ۲۴ با پیروزی پایان رساند.

تیم افق قم با پیروزی در این دیدار با ۱۳ امتیاز در رده پنجم و آرتین خراسان با ۱۱ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.

در گروه دوم لیگ دسته یک والیبال، تیم های رازین پلمیر، افق قم، مقاومت ماکو، عقاب نهاجا، درنالار ارومیه، کود گلفام آمل، ملوان تهران، آرتین، شهرداری آزادشهر، مس مشگین شهر، فولاد مبارکه سپاهان و رعد پدافند در مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مسابقات دور مقدماتی به‌صورت رفت‌وبرگشت انجام می‌شود و در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف و حذفی صعود می‌کنند. مراحل پلی‌آف لیگ دسته یک مردان به‌صورت دو برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۲ نیز به‌صورت تک مسابقه است. قهرمان و نایب‌قهرمان این رقابت‌ها سهمیه حضور در لیگ برتر والیبال سال ۱۴۰۳ را به دست خواهند آورد.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://javaneparsi.ir/45808
اخبار مرتبط

نظرات شما