مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم خبر داد:

حفر، تجهیز و بهسازی ۲۱ حلقه چاه آب در قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از حفر و تجهیز ۱۰ حلقه چاه جدید و بهسازی ۱۱ حلقه چاه شهری و روستایی به‌منظور پایداری آب در شبکه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت هیئت‌مدیره و تشریح برخی از اقدامات آبفای قم طی سال ۱۴۰۱ گفت: احداث بیش از ۱۳ هزار مترمکعب مخزن در استان، حفر و تجهیز ۱۰ حلقه چاه جدید و بهسازی ۱۱ حلقه چاه‌های شهری و روستایی را از جمله این اقدامات برشمرد.
وی همچنین از توسعه و اصلاح شبکه و خط انتقال آب به طول ۱۱۶ کیلومتر، توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب به طول بیش از ۳۱ کیلومتر و اجرای خط انتقال فاضلاب شهر پردیسان در سال گذشته خبر داد.
حسن بختیاری تعویض بیش از یک هزار کنتور خراب مشترکین، شناسایی و رفع بیش از هزار و ۴۱۴ فقره انشعاب غیرمجاز و نصب و واگذاری بالغ بر ۱۷ هزار واحد انشعاب آب و فاضلاب را از دیگر اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.
وی در ادامه به تشریح چالش‌های پیش روی شرکت آب و فاضلاب استان قم پرداخت و عدم تخصیص آب لازم به شهر مقدس قم، نبود اعتبار لازم برای توسعه و اصلاح شبکه فاضلاب با وجود فرسودگی آن، وجود دو خط انتقال موازی از تصفیه‌خانه آب تا شهر قم را از جمله این چالش‌ها اعلام کرد.




انتهای پیام/


منبع:خبرگزاری صدا و سیما
http://javaneparsi.ir/45893
اخبار مرتبط

نظرات شما