رئیس سازمان امور اراضی کشور خبر داد:

افزایش صدور اسناد اراضی کشاورزی کشور به ۴۰۰ درصد

رئیس سازمان امور اراضی کشور در دومین نشست مشترک با حکام شرع از افزایش ۴۰۰ درصدی صدور اسناد اراضی کشاورزی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداو سیما، رضا افلاطونی، رئیس سازمان امور اراضی کشور هم تثبیت امور اراضی و صدور سند و حفاظت از اراضی کشاورزی را از مهم‌ترین وظایف این سازمان برشمرد و یادآور شد: برای تثبیت امور اراضی پیگیری ۵۶ درصد زمین‌های مشمول رفع تداخلات اراضی به پایان رسیده که موجب شده اسناد ۴۰ درصد اراضی صادر شود که این ارقام در دولت سیزدهم ۴۰۰ درصد افزایش داشته است
وی افزود: در حوزه حفاظت از اراضی کشاورزی هم سامانه پایش هوشمند حفاظت از اراضی در ۲۹ استان کشور راه‌اندازی شده است که ۲ استان دیگر به‌زودی به این سامانه متصل خواهد شد.
وی و یادآور شد: با استقرار این سامانه هوشمند در ۹ماهه اول امسال ۶۵ هزار مورد تغییر کاربری غیرمجاز شناسایی که با متخلفان برخورد قانونی صورت‌گرفته است.
رئیس سازمان امور اراضی کشور قلع‌وقمع بنا و دریافت سه برابر قیمت زمین را از مجازات‌های متخلفان و متعرضان به اراضی کشاورزی عنوان کرد.
در دومین نشست مشترک حکام شرع و مدیران امور اراضی کشور که در مدت دو روز در قم دنبال می‌شود آخرین سیاست‌ها و اهداف سازمان امور اراضی برای رسیدن به اهداف تثبیت اراضی کشاورزی و حفاظت از اراضی ملی تشریح و تبیین خواهد شد.




انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/46930
اخبار مرتبط

نظرات شما