سرمربی آنا صنعت قم:

بازی با شهرداری ساوه سخت و نزدیک خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال آنا صنعت پاسارگاد قم، دیدار روز جمعه هفته جاری برابر تیم شهرداری ساوه را سخت و نزدیک پیش‌بینی کرد و گفت: این تیم، ۲ بازیکن اضافه کرده و یک بازیکن مصدوم نماینده ساوه نیز هفته قبل به شرایط بازی رسیده تا شهرداری ساوه در شرایط خوبی در لیگ برتر باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، حسین صبوری اظهار داشت: شهرداری ساوه تیم بسیار دونده و خوبی است و در نیم‌فصل هم تقویت شده و چند بازیکن اضافه کرده است.
وی ادامه داد: شهرداری ساوه تیمی تاکتیکی و جوان است و یکی از جوان‌ترین تیم‌های لیگ به شمار می‌آید و به همین دلیل بازیکنان این تیم دوندگی بالایی داشته و با تلاش و کوشش فراوان بازی می‌کنند.
وی افزود: شهرداری ساوه دیدار هفته گذشته خود مقابل تیم فرش آرا مشهد را با پیروزی پشت سر گذاشته و ازاین‌رو شرایط روحی و روانی خوبی دارد.
صبوری گفت: سوران بالکانه که یکی از بهترین بازیکنان ما در نیم‌فصل اول بود را به دلیل مصدومیت تا آخر فصل نداریم، این بازیکن روز گذشته مورد عمل جراحی رباط صلیبی قرار گرفت و عمل وی موفقیت‌آمیز بود و از همه کسانی که برای پیگیری و هماهنگی عمل جراحی او دخیل بودند تقدیر می‌کنیم.
وی با بیان این که علیرضا وفایی بازیکن باتجربه ما نیز مصدومیت دارد؛ اما در ترکیب از او استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: وفایی در بازی قبل با این که درد زیادی در ناحیه پای خود تحمل کرد؛ اما برای آناصنعت قم به میدان آمد و یک گل نیز به ثمر رساند.
سرمربی آنا صنعت قم افزود: اکنون رتبه تیم‌ها در جدول امتیازات نزدیک است و در نیمه اول جدول تیم‌ها با کسب یک امتیاز یکی ۲ رتبه بالا و پایین می‌شوند؛ لذا حفظ جایگاه چهارمی ما بسیار سخت است.
وی گفت: تیم‌های پایین‌تر از رده ما در جدول مسابقات، امتیازات نزدیکی با آناصنعت دارند و از انگیزه بالایی برخوردارند تا رتبه‌های بالاتر جدول را بگیرند؛ اما تلاش ما این است که در پایان فصل در نیمه اول جدول باشیم.
دیدار تیم‌های آناصنعت پاسارگاد قم و شهرداری ساوه از چارچوب هفته بیستم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور جمعه هفته جاری و از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی ۲ هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
آنا صنعت هم اکنون با کسب ۳۰ امتیاز در رده چهارم و شهرداری ساوه نیز با کسب ۲۲ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارند.




انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/47192
اخبار مرتبط

نظرات شما