مدیرکل آموزش‌وپرورش قم:

شهادت دانش‌آموزان مدرسه قطب راوندی قم، طینت کودک کش دشمن را نشان داد

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم با گرامیداشت سالروز شهادت دانش‌آموزان گروه سرود مدرسه قطب راوندی قم گفت: شهادت دانش‌آموزان نشان‌دهنده طینت و ذات ناپاک و کوک کش دشمنان نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، علیرضا رحیمی روز یکشنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت دانش‌آموزان گروه سرود مدرسه قطب راوندی، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم، با بیان اینکه یک روزی هواپیماهای دشمن شهر قم را بمباران می‌کردند و ما نیز موشک و یا پدافند هوایی برای مقابله با این تهاجم نداشتیم بیان داشت: امروز ما به بیخ گوش دشمنی که دشمن بشریت است رفته‌ایم، و اگر در سوریه سردارانمان شهید می‌شوند نیز این شهادت برای صهیونیست‌ها پیام دارد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با تأکید بر اینکه امروز نظام اسلامی در اوج قدرت و صلابت به حیاتش ادامه می‌دهد تصریح کرد: کسانی که تبلیغ کردند انقلاب چهلمین سالگرد پیروزی‌اش را نخواهد دید، اکنون بُزدلانه و ناجوانمردانه دست به ترور می‌زنند.
رحیمی افزود: به برکت خون شهیدان، دشمنان توان، جرات و جسارت مواجهه با جمهوری اسلامی را ندارند.
این مسئول با بیان این مطلب که دشمنان انقلاب اسلامی خوی کودک کشی دارند گفت: اگر این نوجوانان در آن حادثه به شهادت رسیدند، امروز نظام اسلامی در جهت تحقق هدف‌های خود پیش می‌رود.
رحیمی اضافه کرد: ما امسال چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب را جشن می‌گیریم و در یازدهم اسفندماه نیز در حالی پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنیم که نظام اسلامی در اوج اقتدار منطقه‌ای و جهانی است و در حوزه‌های مختلف روی پای خودش ایستاده است.
آیین سی و هفتمین سالروز شهادت دانش‌آموزان گروه سرود مدرسه قطب راوندی قم، با حضور جمعی از دانش‌آموزان، مسئولان و خانواده معظم شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار و مزار این شهدا گل‌باران شد.
روز یکم بهمن‌ماه سال ۱۳۶۵، دو فروند میگ بعثی با حرکت به سمت قم، سه‌راه بازار این شهر را مورد بمباران قرار دادند.
در این حادثه ۹ تن از دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی قطب راوندی قم به همراه مربی خود که برای تمرین سرودی جهت اجرا در ایام دهه فجر، به محل سینما تربیت رفته بودند، به شهادت رسیدند.




انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/47240
اخبار مرتبط

نظرات شما