استاندار قم:

فعالیت واحدهای صنفی بعد از ساعت ۲۴ ممنوع است

استاندار قم گفت: فعالیت واحد‌های صنفی به‌استثنای واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۲۴ ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، استاندار امروز در نشست شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان با بیان اینکه باید برای جذب جوانان مراکز جدیدی را ایجاد کنیم افزود: متأسفانه برخی از جوانان به زیست شبانه، روی آورده‌اند و بعد از ساعت ۱۲ شب در خیابان‌ها و مغازه‌های خاص گعده می‌گیرند که آسیب‌هایی را به دنبال داشته است.
سید محمد آقامیری با بیان اینکه مصوب کردیم که هیچ واحد صنفی جز در اطراف حرم مطهر و مراکز خدمات عمومی بعد از ساعت ۲۴ فعال نباشد افزود: نیروی انتظامی با واحد‌های صنفی متخلف برخورد می‌کند و در آینده جرایمی برای عدم رعایت این قانون در نظر گرفته خواهد شد.
وی با اشاره به اقدامات مناسب در زمینه امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر گفت: سرعت اشاعه منکر از سرعت اشاعه معروف بیشتر است؛ ازاین‌رو در استان قم حتی اگر یک منکر هم انجام شود زیاد است و برای آن باید کار جهادی انجام شود.
استاندار با بیان اینکه قم یک استان فرهنگی است و باید آثار فرهنگ در سطح شهر و رفتار جوانان و مردم قابل‌مشاهده باشد افزود: ما هیئات و جوانان ارزشمندی داریم که در همه صحنه‌های انقلاب حاضر هستند؛ ولی علی‌رغم همه اینها دستگاه‌های فرهنگی نیاز به یک نخ تسبیح دارند تا برنامه‌های مستمر و مراقبت‌هایی برای جوانان داشته باشیم تا سطح انحرافات را کاهش دهیم.



انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/47324
اخبار مرتبط

نظرات شما