استاندار قم:

پاسخگویی به مردم ملاک ارزیابی مدیران قم است

استاندار قم پاسخگویی به مردم را از مهم‌ترین ملاک‌های ارزیابی مدیران یادکرد و گفت: مدیران غیرپاسخگو جایی در سیستم مدیریت استان ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید محمد آقامیری روز شنبه در قرارگاه جهاد تبیین استان قم، بیان کرد: تکریم مردم و پاسخگویی به ارباب و رجوع باید به‌صورت توأمان توسط مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی دنبال شود.
وی تأکید کرد: مدیران و مسئولان باید مشکلات و گرفتاری‌های مردم را مشکل خانواده خود دانسته و با همان روحیه و پشتکار نسبت به حل آن اقدام کنند.
آقامیری همچنین بیان داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده و در ادامه سفرهای استانی استاندار، مدیران کل، با اختیارات استاندار در بخش‌ها و روستاهای استان حضور خواهند یافت تا ضمن بررسی میدانی مشکلات و دغدغه‌های مردم، به مشکلات و مسائل روستائیان از نزدیک رسیدگی کنند.
استاندار قم با تأکید بر اینکه مدیران برای حل مشکل و مسائل باید در بین مردم حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: مدیران استانی با اشراف کامل از زیرمجموعه‌ها و رسالت‌های کاری خود در راستای خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنند.
وی با بیان اینکه مردم همواره قدردان خدمات جهادی و بی‌وقفه مدیران خدمتگزار بوده‌اند، گفت: مردم خدمات صادقانه مسئولان را به‌خوبی درک کرده و حامی و پشتیبان آنان هستند.
استاندار قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: در موضوع انتخابات باید به دنبال کارهای میدانی بوده و با خدمات شبانه‌روزی، توطئه دشمنان در ناامیدی سازی مردم را خنثی کنیم.
وی با بیان اینکه دشمن تمام امید خود را بر کاهش مشارکت مردم متمرکز کرده است، افزود: جنگ واقعی دشمنان امروز با مردم ایران است نه با مسئولان آن و به هر اندازه که مشارکت در انتخابات بیشتر باشد، امید دشمنان در ضربه‌زدن به ملت ایران کم‌رنگ‌تر خواهد بود.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.




انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/47440
اخبار مرتبط

نظرات شما