امام جمعه سلفچگان:

انتقام سخت در انتظار جنایتکاران جیش الظلم خواهد بود

امام جمعه سلفچگان گفت: انتقام سخت در انتظار جنایتکاران جیش الظلم خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  حجت الاسلام مهدی غروی در خطبه های امروز نماز جمعه سلفچگان اقدام تروریستی اخیر را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در آستانه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، یکبار دیگر دست اجانب و استکبار جنایتی دیگر را رقم زد و توسط گروه تروریستی جیش الظلم جوانان غیور این مرز و بوم را در پاسگاه انتظامی شهرستان راسک به خاک و خون کشیده و ملت ایران را داغدار کردند.
وی ادامه داد: در واقعه تروریستی ۲۴ آذر راسک نمی‌توان از نقش پشت پرده سرویس‌های امنیتی کشورهای متخاصم جمهوری اسلامی ایران به ویژه رژیم جنایتکار صهیونیستی که این روزها شرایط به شدت بحرانی را در سرزمین‌های اشغالی تجربه می‌کند و همچنین تریبون‌های مروج افراط گرایی غافل بود.
غروی گفت: از این رو باور داریم که علاوه بر لزوم مبارزه سخت و جدی تر با تروریست‌ها، سایر منابعی که موجب ادامه حیات این گروهک‌ها در مناطق جنوب شرق کشور از طریق تغذیه فکری، مالی و اطلاعاتی می‌شود نیز موردتوجه دست اندرکاران و سیاستگذاران امر قرار بگیرد تا در آینده شاهد تکرار حوادث تلخ از این دست نباشم.
وی بیان داشت: ما ضمن محکوم کردن این جنایت، مصیبت وارده را به فرماندهی معظّم کلّ قوا حضرت امام خامنه ای دامت برکاته، ملّت شهیدپرور ایران اسلامی و خانواده های محترم شهدای مظلوم فراجا و به فرماندهان و نیروهای خدوم انتظامی جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای این شهدای والامقام رحمت و مغفرت و برای خانواده، بستگان و همکاران این عزیزان صبر و اجر مسئلت می‌نماییم.

امام جمعه سلفچگان تصریح کرد: بی شک این حمله کور ، ددمنشانه و تروریستی بی پاسخ نخواهد ماند و انتقام سخت در انتظار جنایتکاران خواهد بود. 


انتهای پیام/110


http://javaneparsi.ir/48244
اخبار مرتبط

نظرات شما