معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی حرم حضرت معصومه(س)

معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س) از رونمایی و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های تکمیل شده عمرانی و هنری حرم مطهر در ایام دهه کرامت خبر داد.

هادی محمودنژاد، معاون اجرایی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در گفتگو با خبرنگار «قم فردا» ضمن تبریک ایام دهه کرامت با اشاره به پروژه‌های عمرانی و هنری حرم، اظهار داشت: در ایام دهه کرامت پروژه‌های عمرانی و هنری بسیاری افتتاح شده و خواهد شد.
وی ادامه داد:  در ایام دهه کرامت پروژه‌های هنری و عمرانی مهمی که به پایان رسیده رونمایی و بهره‌برداری می‌شود.
معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به یکی از این پروژه‌ها، گفت: یکی از این پروژه‌ها ضریح مطهری است که برای مقام رأس الحسین (ع) در کشور سوریه آماده شده است. این ضریح مطهر در این ایام رونمایی خواهد شد.
وی اضافه کرد: کاشی‌کاری‌های معرق صحن جوادالائمه (ع) و عملیات تذهیب و مقرنس‌کاری کاشی‌های مسجد بالاسر نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در این دهه رونمایی و بهره‌برداری می‌شود.
محمودنژاد در ادامه با اشاره به پروژه سنگین دیگر، ابراز داشت: پروژه اصلاح روشنایی و تأسیسات حرم مطهر از دیگر پروژه‌های تکمیل شده در حرم مطهر بانوی کرامت است که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد: در موکب آستان مقدس در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا هم برای ارائه خدمت به زائران یک ساختمان دوطبقه احداث شده که شامل ۳ هزار متر بنا با ۶ سالن است که در این ایام به بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به پروژه درب طلای امام رضا (ع)، گفت:  درب هنری حرم مطهر امام رضا (ع) که یک طرف آن کار هنرمندان قلم‌زن اصفهانی و طرف دیگر آن کار هنرمندان قمی است در مراسم آغاز جشن‌های دهه کرامت در حرم مطهر رونمایی شد.

انتهای پیام/160


http://javaneparsi.ir/48753
اخبار مرتبط

نظرات شما