در پی قطعی آب و گاز بدون اطلاع قبلی؛

آیا دستگاه‌های دولتی وظایف خود را فراموش کرده‌اند؟

یکی از وظایف دستگاه‌های دولتی در جلوگیری از بروز نارضایتی برای مردم اطلاع‌رسانی در اجرای برخی طرح‌ها مانند قطعی آب و گاز در شهر است که این مسئله در کمترین زمان با نعمت فضای مجازی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» امروز در عصری قرار داریم که در کمترین زمان می‌توانیم از طریق فضای مجازی هر نوع خبر و اطلاع‌رسانی را به‌سرعت به گوش مخاطبان رساند.
از همین رو شهروندان از برخی ادارات و ارگان‌ها انتظار دارند که برای جلوگیری از بروز مشکلات، برخی موارد مهم مانند قطعی آب، برق، گاز و یا مسدودکردن خیابانی و هر اتفاق دیگری را از طریق فضای مجازی در کمترین زمان به اطلاع مردم برسانند تا مردم هم بتوانند خود را آماده کنند.
طبق پیام‌های ارسال شده توسط مخاطبان به خبرنگار ما در روز گذشته در خیابان همت قم برای چند ساعت آب قطع شده بود و همچنین در خیابان گلشن شهرک فاطمیه هم برای چند ساعت گاز قطع بدون اطلاع قبلی قطع شده که باعث نارضایتی اهلی این منطقه شده بود.
درهرصورت امروز در عصری که پیام‌ها به‌سرعت از طریق فضای مجازی منتشر می‌شود این کم‌کاری دستگاه‌های مختلف قابل‌پذیرش نیست و امیدواریم در آینده برای چنین اقداماتی چند روز قبل در آن منطقه به اهالی اطلاع‌رسانی شود تا مردم دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/


http://javaneparsi.ir/49004
اخبار مرتبط

نظرات شما